Ga naar inhoud

Geheugen strip niet herkend


Aanbevolen berichten

Ik heb de SDram CAS latency van 2 naar 2,5 gezet. Dit staat ook op beide stripjes (de oude 256 en de nieuwe 512. Maar dit lost het niet op... Verder klopt het dat de oude strip aan een kant blokjes heeft zitten, de nieuwe aan beide kanten... Maarrrr wie kan me verder helpen?? PS. Waar staat CAS latency voor?? Nu staat ze dus op 2.5, moet ik hem weer terug naar 2 zetten in de bios??
Link naar reactie
[quote:f2307054a3="lebbink"]Ik heb de SDram CAS latency van 2 naar 2,5 gezet. Dit staat ook op beide stripjes (de oude 256 en de nieuwe 512. Maar dit lost het niet op... Verder klopt het dat de oude strip aan een kant blokjes heeft zitten, de nieuwe aan beide kanten... Maarrrr wie kan me verder helpen?? PS. Waar staat CAS latency voor?? Nu staat ze dus op 2.5, moet ik hem weer terug naar 2 zetten in de bios??[/quote:f2307054a3] De nieuwe geheugenstrip is dubbelzijdig, daarom heeft hij aan beide kanten idd chips zitten. Dit is volkomen normaal. Probeer de module van 512 mb nog eens opnieuw te plaatsen, ik denk dat hij niet goed geplaatst is en dat hij daarom niet gezien wordt (heb ik zelf ook wel eens gehad).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...