Ga naar inhoud

voltages ok?


Aanbevolen berichten

[quote:1f73e0a2e0="Vandread"][quote:1f73e0a2e0="tweakermatt"]En probeer je Vcore is een heel klein beetje te verlagen.[/quote:1f73e0a2e0] verlagen?! dat wekt juist instabiliteit op... :roll: :lol: en als ze temps normaal zijn waarom zou je?[/quote:1f73e0a2e0] Niet zo laag. Maar meestal kan 0,05V of 0,10V wel hoor, zonder instabiliteit (als je niet overklokt). Dat verlaagt je temp weer en daardoor kan je pc weer stabieler worden. Maar als je al hele mooie temps hebt, dan heeft het idd geen nut.
Link naar reactie
[quote:991c3d12ea="koene"]ik hoop dat het met een nieuwe voeding is opgelost!(wou ik toch al gaan kopen) temps: cpu: 38 graden Case:17 graden[/quote:991c3d12ea] Aan je temps zal het niet leggen. En ik denk dat het probleem ook niet bij je voeding zit. Weet je 100% zeker dat het een hardware-probleem is? :roll:
Link naar reactie
ik weet cker dat het aan voeding ligt. de voltages veranderen per 10 seconden. en jah...ik wou al antec 400 watt omdat ik wil oc'en. als ik er 1 extra casefan op aansluit start de pc niet meer op. dus ik denk echt dat het voeding is. en ik heb al vaak genoeg windhoos opnieuw geinstaleerd en dat hielp niet.
Link naar reactie
[quote:dfa303168a="diniz"]Die 12V is zowiezo veel te hoog. En als die 5V niet onder belasting gemeten is die ook. En schommelende voltages zorgen voor een onstabiele pc. Vooral voedingen met gecombineerde lijnen krijgen daar last van als ze niet sterk genoeg zijn.[/quote:dfa303168a] Te hoog? :roll: Wat dan als je een 12V lijn 13,4V is? :-? (zoals bij mij)
Link naar reactie
[quote:fc9ba48b70="tweakermatt"][quote:fc9ba48b70="diniz"]Die 12V is zowiezo veel te hoog. En als die 5V niet onder belasting gemeten is die ook. En schommelende voltages zorgen voor een onstabiele pc. Vooral voedingen met gecombineerde lijnen krijgen daar last van als ze niet sterk genoeg zijn.[/quote:fc9ba48b70] Te hoog? :roll: Wat dan als je een 12V lijn 13,4V is? :-? (zoals bij mij)[/quote:fc9ba48b70]Die zou ik eerst eens even nameten met een voltmeter. Sensor kan defect zijn, software foutje.
Link naar reactie
[quote:8d21dc1c5c="Wim Sturkenboom"][quote:8d21dc1c5c="tweakermatt"][quote:8d21dc1c5c="diniz"]Die 12V is zowiezo veel te hoog. En als die 5V niet onder belasting gemeten is die ook. En schommelende voltages zorgen voor een onstabiele pc. Vooral voedingen met gecombineerde lijnen krijgen daar last van als ze niet sterk genoeg zijn.[/quote:8d21dc1c5c] Te hoog? :roll: Wat dan als je een 12V lijn 13,4V is? :-? (zoals bij mij)[/quote:8d21dc1c5c]Die zou ik eerst eens even nameten met een voltmeter. Sensor kan defect zijn, software foutje.[/quote:8d21dc1c5c] Bedankt voor de tip! Het leek me ook al vrij hoog... Ik zal het nameten :) Dan nog iets, staat er op die 12V lijn wisselspanning of gewoon gelijkstroom?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...