Ga naar inhoud

overklokken


Aanbevolen berichten

hallo overklokken wel of niet doen ? ik heb een amd athlon xp 1533 mhz (5.75 - 267) 1800+ MSI K7T266 pro 2 (ms-6380 v2.0 zou ik dit kunnen overklokken en wel tot hoever zou ik kunnen gaan. moet nu toch een nieuwe cpu koeler plaatsen de oude maakt teveel lawaai en de temp zit ook boven de 50 c dus rijst de vraag of dit nut heeft en wat voor kosten er meer aanzitten. bijvoorbaat dank
Link naar reactie
[quote:8a64d34be5="tweakermatt"]UTFS!!!!! Wij kunnen hiermee niet zeggen of je ver kom! Geef je stepping eens..[/quote:8a64d34be5] doe toch eens ff normaal man, en reageer eens normaal. :roll: misschien weet de user niet eens hoe de search werkt, of kan ie het niet vinden. denk dat jij je eens wat moet inperken, bent hier nu nog niet eens een maand, en loopt nu al te razen UTFS!!! beetje normaal antwoord geven kan ook wel of niet soms, TS heeft nog niet eens gereageerd, misschien doet ie dat ook wel niet meer, omdat jij zo loopt te razen! het is hier geen Got ofzo, waar je iedereen zo maar naar de FAQ moet verwijzen....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...