Ga naar inhoud

Systeem overklokken? cooler nodig?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:890770d11b="Keepitcold14"]volgens mij een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen een case fan en een cpu fan....? als ik mijn computerkast open dan zie ik maar 3 fans zitten die van mij videokaart die van mijn voeding en nog eentje die op mijn moederbord zit en intel op staat.[/quote:890770d11b] Daar zit meestal geen verschil in. Vaak worden fans verkocht onder de naam 'case-fan', maar ik schroef ze gewoon op heatsinks, dus daar zit niet echt verschil in... :)
Link naar reactie
[quote:e22a1478f4="Vandread"]waarom zou je nog moeite doen.... http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=107675 ze pc te koop ... voor een scooter!!! [img:e22a1478f4]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif[/img:e22a1478f4] Vandread heeft het niet zo op scooters.... :roll:[/quote:e22a1478f4] ik heb beide, moet je alleen niet zien wat voor scooter (60€ :P )
Link naar reactie
[quote:f579fb146c="NoepZoR"]ik heb beide, moet je alleen niet zien wat voor scooter (60€ :P )[/quote:f579fb146c] ik vind prijzen van schooters zowiezo meestal belachelijk, voor 1000 euro koop je een behoorlijke 500cc motor ;) wacht 2 jaar en ga lekker motor rijden, daar heb je wat aan om echt ergens heen te gaan en motors gaan harder etc dan menig scootertje voor minder geld....
Link naar reactie
[quote:fe515141cd="Keepitcold14"]alleen klote is nu dat ik waarscheinlijk mijn hele comp uitelkaar moet halen...is dat niet gevaarlijk, ik bedoel ik heb wel eens een keer een videokaart verwisseld maar echt de hele moederbord eruit halen:S[/quote:fe515141cd] Eehm, videokaart eruit halen, alle PCI-kaarten eruit halen, kabels los, schroefjes los en mobo eruit halen... Er kan toch weinig fout gaan? :-?
Link naar reactie
[quote:4877a2f4be="Vandread"]ah de 1e keer... eng he :P[/quote:4877a2f4be] plaag die jongen niet zo, nog 1x en ik ga jou es ff flink ..... oh eh vandread, was je stepping ook alweer, ben em vergeten ? :lol: :wink: @ keepitcold14 heb je geen oude pc ? een 486 ofzo ? sloop die eens uit elkaar en dan weer in elkaar zetten, werkt ie dan nog, woei dan is je eerste keer gelukt en als ie mislukt is er nix aan de hand ;)
Link naar reactie
[quote:3f413a6133="NoepZoR"] plaag die jongen niet zo, nog 1x en ik ga jou es ff flink ..... oh eh vandread, was je stepping ook alweer, ben em vergeten ? :lol: :wink:[/quote:3f413a6133] de 1e keer dat je zoiets doet is gewoon best een beetje eng bedoel ik..... dus wat zeur je nou? :roll: ga jij eerst je thornton mishandelen dan heb je recht van spreken :evil: *yes I AM getting anoid*
Link naar reactie
De eerste keer is idd wel een beetje, eehm, ja, eng. Bang dat je iets sloopt. Als je alles rustig doet, geen geweld(!!!), gaat het wel goed. Als je iets niet weet, ga niet zomaar iets proberen, maar zoek eerst op internet of vraag het hier. Het gevaarlijkste is denk ik het monteren van de heatsink, daar kan het meeste bij misgaan. Niet dat ik je wil ontmoedigen, maar het monteren van een heatsink moet met beleid. Kijk uit dat je niet uitschiet met de schroevendraaier (wat ik dus deed toen ik voor het eerst een pc in elkaar zette :roll:) @ Vandread, we hebben een clubske opgericht voor mensen met een miuga-stepping, ge bent erbij, ge bent erbij! :lol:
Link naar reactie
[quote:69b7073a91="Keepitcold14"]Denken jullie echt dat de [b:69b7073a91]Zalman CNPS 6500B CU[/b:69b7073a91] voor een prijs van 36 euro voldoende is om mijn intel pentium 3.0 ghz te coolen?? en denk je dat de temps van deze coolel lager liggen dan mijn standaart cooler die nu in mijn comp zit? [/url][/quote:69b7073a91] Er zit nu toch een boxed-koeler in? Dan koelt die Zalman zeker beter! :)
Link naar reactie
[quote:1be16e7522="Jasper G."][quote:1be16e7522="tweakermatt"][quote:1be16e7522="Keepitcold14"]bedoel je coolpasta?[/quote:1be16e7522] Ja, maar wel Artic Silver 5! Dat kost mss wat, maar het is zeker het geld waard :)[/quote:1be16e7522]AS is niet zo duur, zeker niet voor de prestaties die het levert.[/quote:1be16e7522] Het is ook niet zo vreselijk duur, maar vaak zit er bij de koeler ook gratis koelpasta, dus dat zou goedkoper zijn. AS5 kost 5 euro en dat is het zeker waard!!! :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...