Ga naar inhoud

AMD-Athlon 1900


Aanbevolen berichten

Tuurlijk is het een prima processor. Je hebt echter wel in de gaten dat je dan ook je andere hardware zoals mobo, geheugen, voeding, etc moet upgraden he. Verder is het belangrijk dat je kijkt naar de prijs/kwaliteitsverhouding. Als je vooe een tientje meer een 2200+ kunt krijgen e.g. dan is dat natuurlijk een betere keuze.
Link naar reactie
[quote:06dd7ff536="tweakermatt"]En wil je gaan OC'en? Zoja, dan kan je beter een 1700+ Tbred nemen, die is relatief gezien verder over te klokken... :)[/quote:06dd7ff536] Die vind je haast niet meer, zag er laatst nog 2 bij tweakstore die er 86 euro voor vroegen. :o De mijne koste toendertijd 55 euro ofzo.
Link naar reactie
Het is niet handig om mij te PB-en om een antwoord; zulke open vragen horen in de topic thuis:[quote:4d7d109a3b]Ik heb nu een PIII, 450 Mhz, AOPEN mobo. Ik wil meer snelheid i.c.m. meer geheugen. Misschien voor downloaden films, maken SVCD's en af en toe een spelletje. Dan is dit een goede cpu.?[/quote:4d7d109a3b]Voor het downloaden van films heb je geen snellere CPU nodig. SVCD's maken kan ook met die PIII alleen duurt - afhankelijk van de situatie - een stuk langer. Spellen of spelletjes? Spellen [b:4d7d109a3b]vreten[/b:4d7d109a3b] CPU kracht, geheugencapaciteit en vereisen een "dikke" videokaart. Dan red je het niet alleen met meer CPU power. Welke spellen speel je vooral?
Link naar reactie
[quote:a575e1c3e5="Bitje"]Misschien een domme vraag, maar als ik een socket A mobo koop, dan kan ik daar toch gewoon een AMD 1900 inzetten of zie ik dat verkeerd?[/quote:a575e1c3e5] Ja, kijk even of het mobo die fsb van 266MHz ook ondersteunt (99% zeker van wel). [quote:a575e1c3e5="Vandread"][quote:a575e1c3e5="tweakermatt"]En wil je gaan OC'en? Zoja, dan kan je beter een 1700+ Tbred nemen, die is relatief gezien verder over te klokken... :)[/quote:a575e1c3e5] duron 1400 "MIXIB 0335 VPMW" :roll:[/quote:a575e1c3e5] ROFL :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...