Ga naar inhoud

Waterkoeling installeren


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik krijg deze vrijdag een leuk [url=http://www.hardware-rogge.com/index.php?action=detail&artnr=W260]waterkoelingssetje[/url] voor sinterklaas. Nu ben ik me al wat aan het voorbereiden voor de installatie, alleen nu heb ik wel een vraag: Ik heb een Radeon 9700PRO en om de core zit standaard een stalen beschermings kapje. Moet ik die eraf halen als ik de GPU blok erop ga zetten of is dat niet nodig? Alvast bedankt :D Maarten
Link naar reactie
Geforce oder Radeon, dus dat zal wel goed zitten. Maar de shim en de core lopen aardig gelijk, dus het is misschien niet verkeerd om die eraf te halen. Ik zie op een ander forum dat iemand er zelfs een paar laagjes huishoudfolie tussen gedrukt heeft. En dat werkt, want hij haalt met WC 437MHz met een 9500@9700pro.
Link naar reactie
toevallig liep ik vandaag ook tegen dit probleem aan. heb een nieuwe 9700 gekregen, aangezien mn andere stuk was, en ik was ook bezig WC te installeren. het is echt simpel, ik heb ook erg getwijfeld, want het is toch niet iets goedkoops wat je weer even zit te mishandelen. gewoon een afbreekmesje nemen, die er vlak opleggen, en gewoon hard doordrukken. hij komt dan vanzelf omhoog, je trekt em daarna zo los. het werkt wel, want hij maakt stukken beter contact....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...