Ga naar inhoud

Value DDR PC3200


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb ergens gelezen dat value DDR400 geheugen (pc3200) vaak op CL3 default loopt. Nou is door "JEDEC" vastgesteld dat PC3200 DDR op CL2.5 moet draaien, wil het naar prestaties van de naam (pc3200) voldoen. Daar zit ik dan mooi met mijn bestelde Kingston DDR pc3200 CL3 reepjes. Ik vind dit allemaal een beetje misleidend, want dit zou naar prestaties van de PC2700 op CL2.5 toe moeten gaan... Ik vind dat dit geheugen eigenlijk nooit onder de naam van PC3200 verkocht had mogen worden. Of snap ik hier iets verkeerd... kan iemand dit ophelderen?
Link naar reactie
De 3200 staat gewoon voor de doorvoersnelheid en in die zin is het geheugen dus gewoon PC3200. Of Kingston zich aan de JEDEC specificaties houdt is hun eigen keuze, het is enkel een specificatie, elke stickenbakker is vrij om deze te volgen of niet. Verder zou ik me er niet druk om maken. Je kan het geheugen vaak zelf zonder problemen als nog op CL2.5 zetten en het snelheidsverschil is nihil.
Link naar reactie
Bedankt voor de replies... Ik vond het Kingston geheugen toch niet echt interessant en heb het nog omgewisseld voor [i:1734db0a63]Corsair TwinX 1024(XMS) PC3200 C2 (2x tested 512MB modules) [/i:1734db0a63] 8) Nu nog even wachten totdat mijn hele pc binnen is, want de Abit mobo gaf wat vertraging :cry:
Link naar reactie
[quote:1c25401426="kajutsa"]Ik had natuurlijk eerst het hele land afgezocht naar een zwarte +/- DVD brander van LiteOn, maar die bestaat niet. En ik houd niet zo van zelf overspuiten :lol:[/quote:1c25401426] bestaat die niet? dan vraag ik me af wat ik in me pc heb zitten? :-? Mijn Lite-on LDW-811S 8X DVD+/-RW ziet er behoorlijk zwart uit. de 401/411/811 zijn alle 3 in het zwart leverbaar
Link naar reactie
Zekerz... naja... zo'n vette geluidskaart vereist eigenlijk weer een goede 5.1 speakerset :wink: Ik heb de [i:bac9abe200]Creative Labs MegaWorks 5,1 THX[/i:bac9abe200] en [i:bac9abe200]Logitech 5.1 met THX [/i:bac9abe200] op het oog, maarja die kosten ook weer veel centen :( Ik heb nog zoveel op mijn lijstje... IIyama TFT E431S-B 17" - Nieuwe videokaart en ga zo maar door... Met deze dingen in het vizier ga in het jaar 2004 nog leuke aankopen doen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...