Ga naar inhoud

ruimte tussen koeler en voeding


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een asus a7v8x-x met een akasa ak824cu koeler op een amd xp2600+ nu heb ik het hele spul gemonteerd en zit de fan (net wel net niet)tegen de voeding (q-tec 350 watt) wie kent dit probleem en weet een oplossing ben bang dat de proc te weinig koeling krijgt zo en hoeveel ruimte moet er minimaal tussen zitten groet ron pecs van de koeler Supports AMD™ Athlon™ XP 3000+ 80mm Ball Bearing Fan, 25mm High Fan Rated Speed 2,500 R.P.M. Fan Air Flow 31.37CFM Fan Noise 27.85 dB(A) DIM 80 X 80 X 61mm Thermal Interface ShinEtsu PC-11
Link naar reactie
[quote:0806821a4e="*ron*"]dat het de airflo hindert weet ik wel zeker de voeding zit er bijna 3/4 voor groet ron[/quote:0806821a4e] Dan heb je toch een probleem.... Ben je handig? Anders kan je mss je case een beetje modden en de voeding ergens anders hangen. Anders word het een grotere case of een andere CPU-koeler... PS: nogmaals, kun je een foto maken? Dat praat wat makkelijker :)
Link naar reactie
[quote:16ee963f66="Jasper G."]misschien moet je een fan duct hebben of maken als je erg handig bent. [img:16ee963f66]http://shop.freezinghardware.nl/pictures/851-888G.JPG[/img:16ee963f66][/quote:16ee963f66] Jij weer met je fan-duct :wink: Heb je ergens een fan-duct fabriekje staan ofzo 8) Ik heb je mail ontvangen 8) Ik zal de foto's zo hier even plaatsen, half uurtje geduld :P , maar na 2 weken gooi ik ze van m'n server af hoor :) (als het toch nog nodig zal zijn, dan kan je het wel netjes vragen of ik ze er wat langer op laat hoor :wink: )
Link naar reactie
Op die 1e foto ziet het er niet al te best uit... Maar op de 2e foto lijkt het alsof de voeding er helemaal niet voor zit :-? Als de situatie is als foto 1, dan zou ik er zeker iets aan doen!!! Dat ziet er niet al te best uit... Je zou de voeding ergens anders in je kast kunnen bouwen (als je handig bent) :)
Link naar reactie
[quote:c3ff80710c="*ron*"]nee dat is wat ik bedoel maar hoe veel ruimte moet er nu minimaal tussen de twee vrij zijn btw je mag ze wel verkleinen hoor de foto's en wat is nu het verschil tussen een atx kast en een pII midi tower groet ron[/quote:c3ff80710c] atx is erop gemaakt dat de tegenwoordige mobo's erin passen. pII tower niet :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...