Ga naar inhoud

AMD XP 2800+ koeling


Aanbevolen berichten

[quote:b5d21d6265="Jasper G."]die koeler zou je proc wel 'koel' houden en je zou er misschien wel een beetje mee kunnen overklokken, maar volgens mij kom je toch niet erg ver met een 2800. als ik jou was zou ik ook geen waterkeoling aanschaffen om over te klokken.[/quote:b5d21d6265] Als het een Barton is, kan hij er @ air nog een heel endje mee komen hor! Al is het een Tbred'je, dan zal hij ook nog wel hoger kunnen komen, maar niet veel hoger :roll:
Link naar reactie
[quote:5674652dd2="Jasper G."]een 2800 kan makkelijk 3200 met lucht, mits je geen rotte stepping hebt. je hebt gelijk, dat is eigenlijk wel een flinke stap. maar de 2500 haalt dezelfde overklok snelheden en is een heel stuk goedkoper.[/quote:5674652dd2] Je gaat er van uit dat het een Barton is... Hij kan ook een Tbred'je erin hebben hangen hoor
Link naar reactie
[quote:2b87c4490c="tweakermatt"][quote:2b87c4490c="Jasper G."]een 2800 kan makkelijk 3200 met lucht, mits je geen rotte stepping hebt. je hebt gelijk, dat is eigenlijk wel een flinke stap. maar de 2500 haalt dezelfde overklok snelheden en is een heel stuk goedkoper.[/quote:2b87c4490c] Je gaat er van uit dat het een Barton is... Hij kan ook een Tbred'je erin hebben hangen hoor[/quote:2b87c4490c]oh ja, die is er in twee versies. maar ja, als het een t bred is komt ie toch niet zo ver, of wel soms?
Link naar reactie
[quote:5fc298da36="Jasper G."][quote:5fc298da36="tweakermatt"][quote:5fc298da36="Jasper G."]een 2800 kan makkelijk 3200 met lucht, mits je geen rotte stepping hebt. je hebt gelijk, dat is eigenlijk wel een flinke stap. maar de 2500 haalt dezelfde overklok snelheden en is een heel stuk goedkoper.[/quote:5fc298da36] Je gaat er van uit dat het een Barton is... Hij kan ook een Tbred'je erin hebben hangen hoor[/quote:5fc298da36]oh ja, die is er in twee versies. maar ja, als het een t bred is komt ie toch niet zo ver, of wel soms?[/quote:5fc298da36] Ja, 2 versies. Als het een Tbred is, zal hij denk ik minder ver komen dan met een Barton, maar je weet nooit. Ik bedoel dan wel relatief he! Want in absolute getallen kom je met die Tbred denk ik hoger, omdat die standaard al hoger geklokt is... :)
Link naar reactie
[quote:9aff4ba41b="tweakermatt"][quote:9aff4ba41b="Jasper G."][quote:9aff4ba41b="tweakermatt"][quote:9aff4ba41b="Jasper G."]een 2800 kan makkelijk 3200 met lucht, mits je geen rotte stepping hebt. je hebt gelijk, dat is eigenlijk wel een flinke stap. maar de 2500 haalt dezelfde overklok snelheden en is een heel stuk goedkoper.[/quote:9aff4ba41b] Je gaat er van uit dat het een Barton is... Hij kan ook een Tbred'je erin hebben hangen hoor[/quote:9aff4ba41b]oh ja, die is er in twee versies. maar ja, als het een t bred is komt ie toch niet zo ver, of wel soms?[/quote:9aff4ba41b] Ja, 2 versies. Als het een Tbred is, zal hij denk ik minder ver komen dan met een Barton, maar je weet nooit. Ik bedoel dan wel relatief he! Want in absolute getallen kom je met die Tbred denk ik hoger, omdat die standaard al hoger geklokt is... :)[/quote:9aff4ba41b]aangezien de 2800 de laatste t-bred is, zou die niet echt hoog komen. volgens mij heb je eigenlijk dezelfde processor als je nu een 2400 koopt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...