Ga naar inhoud

Barton 2500-333 versus Intel 2.66-536 ?


Aanbevolen berichten

maakt opzich niet uit. ik denk dat die pentium 4 op standaard snelheden net iets sneller is. en zal dus de snelste kaart in die pentium 4 zetten. dus haal die ti er maar uit en doe die geforce erin je kan ook nog een pcmark draaien om te kijken welke het snelst is, want het ligt natuurlijk ook aan de rest (mobo, geheugen) een pifast is nog iets makkelijker en sneller te doen :P (maar veel schelen zal het niet)
Link naar reactie
[quote:21d258ee7d="egslim"]Denk er wel even aan dat de prestataties van een pc in PiFast of PCMark vrijwel niets zegt over de prestaties in spellen. Je kunt ze wel runnen als je dat leuk vind, maar het is nutteloos.[/quote:21d258ee7d]klopt, maar dan zou je de geforce kaart in allebei de pc's moeten doen en dan een 3dmark draaien om echt een goed beeld te krijgen. dat is ook weer zo'n gedoe he :roll: maar het lijkt me logisch dat je de snelste videokaart in de snelste pc stopt om de beste combinatie te krijgen. al denk ik nog steeds dat het niet veel zou uitmaken :roll:
Link naar reactie
[quote:54e09a1d78]klopt, maar dan zou je de geforce kaart in allebei de pc's moeten doen en dan een 3dmark draaien om echt een goed beeld te krijgen. dat is ook weer zo'n gedoe he :roll: maar het lijkt me logisch dat je de snelste videokaart in de snelste pc stopt om de beste combinatie te krijgen. al denk ik nog steeds dat het niet veel zou uitmaken :roll:[/quote:54e09a1d78] Of juist niet: de snelste kaart in de iets langzamere pc, en de iets langzamere kaart in de snelste pc, zodat je TWEE hele snelle pc's hebt. Al zal het toch niet veel uitmaken.
Link naar reactie
[quote:00b4b80398="ludere"][quote:00b4b80398]klopt, maar dan zou je de geforce kaart in allebei de pc's moeten doen en dan een 3dmark draaien om echt een goed beeld te krijgen. dat is ook weer zo'n gedoe he :roll: maar het lijkt me logisch dat je de snelste videokaart in de snelste pc stopt om de beste combinatie te krijgen. al denk ik nog steeds dat het niet veel zou uitmaken :roll:[/quote:00b4b80398] Of juist niet: de snelste kaart in de iets langzamere pc, en de iets langzamere kaart in de snelste pc, zodat je TWEE hele snelle pc's hebt. Al zal het toch niet veel uitmaken.[/quote:00b4b80398] Helaas werkt het niet helemaal zo. De videokaart kan niet compenseren voor de CPU en andersom, omdat ze heel verschillende taken hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...