Ga naar inhoud

pc te warm


Aanbevolen berichten

ik heb een packard bell ,imedia,1000mhz/256mbram/20gbhd. nu begint de pc wel heel erg warm te worden. de achterkant[luchtroostertjes]zijn loei heet. als ik een game speel komen na te spelen de cdrom er ook heel heet uit. binnenin de kast is het ook niet al te koud. en dat terwijl de koelers wel draaien. mijn vraag is ook, achterop de voeding zit ook een koeler..moet die nu lucht aanvoeren of afvoeren?? hoe kan het dat alles zo heet word dan.. vond het al een beetje stinken[brandlucht]achteruit de pc.. er is verder niet mee gebeurd eigenlijk. het enigste is dat ik de cd/rw verplaatst heb naar onder en er een 52 speed cdrom speler boven heb gezet. dat omdat de cd/rw met het afspelen van cdroms wat traag is. weet dus niet of het hier aan lig.weet iemand voor mij een antwoord van hoe dit nu kan/komt en of het kwaad kan.
Link naar reactie
[quote:0d33d4533f="Richard van Wuyckhuyse"]Ik zou je aanraden om in de computekast onderin een extra 8cm ventilator te hangen. Deze moet dan lucht aanzuigen vanuit buiten. En de ventilator in je voeding moet naar buiten blazen. Op de manier krijg je dan een mooie circulatie. :wink:[/quote:0d33d4533f] Het is een Packard Bell, een voorgepakte doos dus en die zouden gewoon al in orde moeten zijn en is dat normaal ook.
Link naar reactie
overigens betekent dat dat de warmte in je luchtroostertjes zit en niet in je processor of een ander onderdeel. het kan dus zijn dat je computer alleen bij het rooster heet is omdat de warmte 'verplaatst' is naar het rooster. het kan ook betekenen dat je computer ana het smelten is, dus METEN DIE HAP
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...