Ga naar inhoud

Levicom Silent PSU 350 Watt


Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb laatst ook al een topic gehad over een Q-tec voeding en daaruit bleek dat ik voor een chieftec moest gaan. Maar die Chiefte voeding is ondertussen in prijs gestegen en ook de verzendkosten zijn niet mis. Nu zocht ik dus weer wat verder en kwam ik de Levicom Silent PSU 350 Watt voor 39 euro staan. Nou vraag ik me af of deze voeding goed is en ook niet te lawaaierig?
Link naar reactie
die levicoms zijn al een stuk stiller DAN de gemiddelde voedingen. als je echt een stille voeding wilt hebben, ben je wel wat meer kwijt. en dan ga je al richting de €80 ook zullen die levicoms niet zo goed en stil zijn als die chieftecs. maar voor die prijs zijn levicoms leuke voedingen hoor 8) edited door CN
Link naar reactie
[quote:67cee2ac2f="zjarl"]ik denk dat je dat ook niet kunt verwachten voor die prijs, dan ben je gewoon meer geld kwijt als je een voeding wilt hebben waar je goed mee wilt overklokken[/quote:67cee2ac2f] prijs zegt nix in de hardware bussiness :P een Duron1400 is ook te overclocken tot 2300mhz op lucht en dan de cache unlocken en dan is het een Athlon XP op 2300mhz... en dat voor 40 euro :lol:
Link naar reactie
[quote:092f5c6829="Vandread"][quote:092f5c6829="zjarl"]ik denk dat je dat ook niet kunt verwachten voor die prijs, dan ben je gewoon meer geld kwijt als je een voeding wilt hebben waar je goed mee wilt overklokken[/quote:092f5c6829] prijs zegt nix in de hardware bussiness :P een Duron1400 is ook te overclocken tot 2300mhz op lucht en dan de cache unlocken en dan is het een Athlon XP op 2300mhz... en dat voor 40 euro :lol:[/quote:092f5c6829] de Solex van me opa liep ook 80 als je er spiritus in deed, alleen niet zo lang.... Oude gezegde: goedkoop is duurkoop
Link naar reactie
[quote:e1333ca696="Vandread"]computers zijn voor veel mensen toch niet duurzaam, de economische en practische levensduur van een pc is vrij kort ;) en dan nog ... dan gaat die duron ipv 10 jaar 5 jaar mee.... ik heb 40 euro uitgegeven waar anderen 140 euro voor uitgaven....[/quote:e1333ca696] 2x5 = 10 jaar :D 2x40 = 80 euro dus alsnog goedkoper :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...