Ga naar inhoud

CPU Cooler Gezocht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:43a3d32430="Fresyl"]BTW is dit duur? of klopt de prijs gewoon niet vind het namelijk nogal goedkoop: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=21426&productType=1&sectionID=141 €5[/quote:43a3d32430] dat komt omdat ze ervanaf willen... aangezien het K * T dingen zijn.... blijf er ver vandaan... herriebakken ( 60 mm fan @ 7000 rpm ... ik had op mijn blok een 60 mm fan @ 5700 rpm ... en dat ding hoorde je 2 huizen verder ;) en ik woon vrijstaand :P )
Link naar reactie
[quote:8ca3e75222="Fresyl"]haha ok duidelijke zaak :D btw: wat is een beetje normale geluids db voor een casefan?! (25 ofzo?) en is het beter om een regelbare casefan te halen of niet?![/quote:8ca3e75222] Ik heb een 80mm fan die maakt 30 dB en die is niet (door mij) luid te horen. Ik heb ook nog een 48 dB 80mm fan, daar heb ik geen last van, maar andere mensen lopen daar wel over te zeiken :wink: Dus de grens ligt ongeveer op 25/30 dB vind ik.
Link naar reactie
[quote:82cc71b568="Fresyl"]ja ik heb net dus even een tijdelijke casefan gehaalt maar 36db :P god god god wat een herrie ;) maar ja hij coolt wel ff wat beter in de kast :D en daar doe je t voor he![/quote:82cc71b568] oew, ben je al half doof :wink: Gewoon heel hard muziek opzetten, hoor je het niet :P Het gaat (bij mij iig) om hoe goed hij koelt, niet om het geluid! :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...