Ga naar inhoud

RUIS uit boxen op ritme van scroll en opstarten programma´s


Aanbevolen berichten

Hallo, Er komt ruis uit de geluids boxen. Heb verschillende geluidsboxen geprobeerd, dit hielp echter niks. Ben van mijn Onboard sound naar een apparte geluidskaart gegaan, ook dit helpt niks. De ruis/piep/zoem verandert als ik een programma opstart, of scroll met m´n muis op een internet pagina. Wanneer ik een liedje afspeel hoor ik het liedje glas helder (geen ruis dus), en wanneer ik het geluid demp verdwijnt de ruis ook. Raar.. (of niet?) Wie weet hoe ik deze ruis weg kan krijgen? Bedankt, Jw
Link naar reactie
[quote:ab3211bf83="MeM"]Wat voor geluidskaart heb je en welk moederbord? Ik had eerst ook problemen met m'n onboard sound, net zulk soort problemen als jij nu noemt. Nieuwe drivers gaven de oplossng bij mij. En dan nog dit: demp alles in volume control behalve de master en de wave.[/quote:ab3211bf83] Eureka! Bedankt voor de tips. Bij het uitzetten van de "line in" verdween de ruis :-). Aan de "line in" zit m´n TV kaart. Deze gaf een veel te sterk signaal. Heerlijk. jw
Link naar reactie
[quote:2d7ebc2c10="Jasper G."]die geven me juist meer ruis :( terug naar 2.45[/quote:2d7ebc2c10] Probeer eens te luisteren et een hoofdtelefoon, dan weet je tenminste zeker of de ruis ook niet (gedeeltelijk) uit de versterker van je speakers komt. Ik luister altijd met een hoofdtelefoon, en met de nieuwste drivers is het echt muisstil, qua ruis dan.
Link naar reactie
[quote:d3c26984b1="MeM"][quote:d3c26984b1="Jasper G."]die geven me juist meer ruis :( terug naar 2.45[/quote:d3c26984b1] Probeer eens te luisteren et een hoofdtelefoon, dan weet je tenminste zeker of de ruis ook niet (gedeeltelijk) uit de versterker van je speakers komt. Ik luister altijd met een hoofdtelefoon, en met de nieuwste drivers is het echt muisstil, qua ruis dan.[/quote:d3c26984b1]ik luister altijd met hooftelefoon. een hele goede zelfs. maar ik hoor echt met 3.13 meer geruis en getik. ik moet wel zeggen dat het geluid stukken beter klinkt. misschien moet ik mijn southbridge koelen, dat schijnt te helpen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...