Ga naar inhoud

Instal Casefan


Aanbevolen berichten

[quote:577e4bbe5d="Anakin"]Zijn dit dan de enige die in de kast zitten? Mij lijkt het beste: 1 laag aan de voorkant van de kast die inzuigt, 1 hoog aan de achterkant die uitblaast. Greetz![/quote:577e4bbe5d] Ik kan hem niet plaatsen in de voorkant (tis namelijk de kast van mn buurjongen) ik heb 2 ruimtes achterin hoog in mn kast waar nu 2 casefans zitten.. greetz
Link naar reactie
[quote:773a76fda7="Cable guy"][quote:773a76fda7="Anakin"]Zijn dit dan de enige die in de kast zitten? Mij lijkt het beste: 1 laag aan de voorkant van de kast die inzuigt, 1 hoog aan de achterkant die uitblaast. Greetz![/quote:773a76fda7] Ik kan hem niet plaatsen in de voorkant (tis namelijk de kast van mn buurjongen) ik heb 2 ruimtes achterin hoog in mn kast waar nu 2 casefans zitten.. greetz[/quote:773a76fda7] En die buurjongen vind het vast niet goed dat je een paar gaten zaagt? Want eentje haaks op de CPU is ook goed voor de koeling.
Link naar reactie
[quote:04ece22a6b="Cable guy"]Ik kan hem niet plaatsen in de voorkant (tis namelijk de kast van mn buurjongen) ik heb 2 ruimtes achterin hoog in mn kast waar nu 2 casefans zitten.. greetz[/quote:04ece22a6b]Je hebt 2 ruimtes in de kast, maar daar zitten al 2 fans!? Ga je die vervangen, of moeten die 2 nieuwe erbij geplaatst worden? 1-tje in de zijkant van de kast die blaast richting cpu is ook niet verkeerd nee, maar dan moet de cpu-kooler ook de lucht richting cpu blazen en niet er vanaf... Misschien 1-tje in de bovenkant van de kast die afzuigt?? Dat had ik in mijn vorige kast ook, is niet verkeerd. Greetz!
Link naar reactie
[quote:1e0acba184="Anakin"][quote:1e0acba184="Cable guy"]Ik kan hem niet plaatsen in de voorkant (tis namelijk de kast van mn buurjongen) ik heb 2 ruimtes achterin hoog in mn kast waar nu 2 casefans zitten.. greetz[/quote:1e0acba184]Je hebt 2 ruimtes in de kast, maar daar zitten al 2 fans!? Ga je die vervangen, of moeten die 2 nieuwe erbij geplaatst worden? 1-tje in de zijkant van de kast die blaast richting cpu is ook niet verkeerd nee, maar dan moet de cpu-kooler ook de lucht richting cpu blazen en niet er vanaf... Misschien 1-tje in de bovenkant van de kast die afzuigt?? Dat had ik in mijn vorige kast ook, is niet verkeerd. Greetz![/quote:1e0acba184] Toen ik mn kast kocht zaten er 2 ruimtes in mn kast bovenaan en heb vanmiddag dus case fannetjes voor gekocht en ze daar geplaatst verder geen ruimte meer dus (of ik moet gaten gaan zagen in mn kast maja dan mn pc net zo goed openlaten zonder kappen)
Link naar reactie
[quote:7ef7182c70="Cable guy"]Toen ik mn kast kocht zaten er 2 ruimtes in mn kast bovenaan en heb vanmiddag dus case fannetjes voor gekocht en ze daar geplaatst verder geen ruimte meer dus (of ik moet gaten gaan zagen in mn kast maja dan mn pc net zo goed openlaten zonder kappen)[/quote:7ef7182c70]Pcies, ga jij maar je kast openlaten... Dan heb je helemaal geen luchtstroming meer... Ok, je hebt dus 2 fan geplaatst, hoog achterin de kast. Ik zou dan de onderste van buiten naar binnen laten blazen, en de ander andersom. Greetz!
Link naar reactie
[quote:4624923037="Anakin"][quote:4624923037="Cable guy"]Ik kan hem niet plaatsen in de voorkant (tis namelijk de kast van mn buurjongen) ik heb 2 ruimtes achterin hoog in mn kast waar nu 2 casefans zitten.. greetz[/quote:4624923037]1-tje in de zijkant van de kast die blaast richting cpu is ook niet verkeerd nee, maar dan moet de cpu-kooler ook de lucht richting cpu blazen en niet er vanaf...[/quote:4624923037] Die van mij blies er vanaf en mijn CPU koeler nar de CPU toe, zo was ie toen ik m kocht. Maar is als ik hem zou omdraaien een beter effect? Want ik ga zo onveer op dezelfde plek een 120mm planten en ik weet niet of ze elkaar dan gaan tegenwerken.
Link naar reactie
[quote:5c1e5dce1d="Vandread"]wat dacht je van uitproberen en kijken bij welke de temp het meest gunstig is :lol:[/quote:5c1e5dce1d] Dus dan maak je en gat in de zijkant van je case en dan blijkt het niet goed te werken (maar dat doet het wel) zet je die fan weer ergens anders neer. Zit je wel met dat gat. :)
Link naar reactie
[quote:2d85e3d944="bajnok"][quote:2d85e3d944="Vandread"]wat dacht je van uitproberen en kijken bij welke de temp het meest gunstig is :lol:[/quote:2d85e3d944] Dus dan maak je en gat in de zijkant van je case en dan blijkt het niet goed te werken (maar dat doet het wel) zet je die fan weer ergens anders neer. Zit je wel met dat gat. :)[/quote:2d85e3d944] je kan ook eerst gewoon een stuk karton pakken ... [img:2d85e3d944]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/shutup.gif[/img:2d85e3d944] maar ik bedoelde dit voornamelijk in de situatie dat ie geen gaten wil maken...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...