Ga naar inhoud

MSI MS-6728 en Maxtor S-ATA schijf


Aanbevolen berichten

Mensen, ik heb een MSI Neo2 Moederbord, nu heb ik 2 maxtor 80 Gb harde schijven aangesloten,ik wil Windows XP installeren, maar in het begin kreeg ik telkens dat er geen schijven in zaten, terwijl ze wel met Fdisk en Format voorbereid waren. Toen hoorde ik dat je in het begin van de Windows installatie F6 moet drukken en dan via een diskette van MSI met S-ata drivers moet installeren, probeer het de hele tijd, maar hij blijft geen Harde schijf vinden, weet iemand nog een oplossing?
Link naar reactie
in je bios wel de Sata-raid controller aangezet? heb vanmiddag ook mn schijf aan de Satacontroller gehangen toevallig, en kon toen eerst ook niet de schijf vinden. bleek dus gewoon dat de controller niet aanstond in het bios. staat vast wel in je manual hoe je in het bios de Sata controller aan moet zetten... onder ''integrated perihicals'' stond ie bij mij iig...
Link naar reactie
Het formateren gaat perfect, maar op het moment dat je bij de installatie van Win XP moet aangeven op welke partitie die moet, dan staan er geen partities aangegeven, terwijl die netjes gemaakt zijn via Fdisk en ook goed geformateerd zijn. Ik heb ook de Serial ATA drivers geinstalleerd, voor de installatie van Win XP, maar nog steeds geen succes. Hoop dat jij een antwoord weet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...