Ga naar inhoud

NF7-S Geluid met 6.1 inspire


Aanbevolen berichten

Dan staat ie gewoon niet aangesloten (je front speakers, als je het daarin wil prikken) soms is dat gewoon niet aangesloten, net zoals front usb, moest ik helmaal kabeljes gaan losknippen en weer ergens op een andere volgorde erin doen anders zou mijn moederbord in de fik vliegen, ik d8 ik gebruik t toch nooit dus laat maar zitten
Link naar reactie
[quote:be0160ab34="Interficior"]Dan staat ie gewoon niet aangesloten (je front speakers, als je het daarin wil prikken) soms is dat gewoon niet aangesloten, net zoals front usb, moest ik helmaal kabeljes gaan losknippen en weer ergens op een andere volgorde erin doen anders zou mijn moederbord in de fik vliegen, ik d8 ik gebruik t toch nooit dus laat maar zitten[/quote:be0160ab34]Ik neem aan dat je dit ergens toch wel goed bedoeld hebt? :roll: :-? Dit is gewoon een domme opmkering NATUURLIJK heeft hij de kabels goed gedaan anders zouw hij niet dit topic starten! Overigens aan de topic starter: Hoe heb je getest of ze werkte? In PowerDVD, of dergelijk, moet je eerst 5.1 aanvinken en media player, of dergelijke, ondersteunen geen 5.1 sound.
Link naar reactie
het soundstorm menu kent inderdaad maar maximaal een opstelling van zes speakers, maar je moet toch wel een midden kanaal achter kunnen instellen lijkt mij.. echter als ik op nvidia.com kijk zie ik; http://www.nvidia.com/object/feature_soundstorm.html dat soundstorm maximaal 6 speakers ondersteund. echter als ik even zoek op google, dan vind ik zal links naar lui die wel een 6.1 setje op hun soundstorm hebben draaien..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...