Ga naar inhoud

waar staat wake on lan in de bios


Aanbevolen berichten

nu ja duh het lampje brand dus hij heeft netwerk en hij heeft power als die uit is nu ik kleine netwerken is het niet echt handig maar wel leuk maar als je alle data op een 120gb schijf hebt staat 20m boven je dan heb je niet altijd even veel zin om naar boven te lopen. en hij moet wel uit wand: hackers, brand gevaar, en stroom besparing en dit gebuurt niet even vaak dus een keer in de 2 dagen en ik ben lui
Link naar reactie
[img:58a136206b]http://www.aopen.com/tech/techinside/images/wol.gif[/img:58a136206b] nu twijfel ik wat je dan moet doen als je de onboard netwerkverbinding gebruikt ( of heb je wel een losse PCI kaart erin?) er zit volgens mij wel zo'n connector op het mobo, als je dan een losse kaart gebruikt zou ik eens kijken voor zo'n kabeltje. heb zelf een 8RDA+ tijdje geleden gehad, had hier ergens nog wel een boekje liggen, maar kan em zo 123 niet vinden, maar de epox ondersteund het wel, dat weet ik zeker.. check anders ook eens even je boekje nog (maar ik neem aan dat je dat toch al gedaan hebt :wink: )
Link naar reactie
[quote:260740e680]check anders ook eens even je boekje nog (maar ik neem aan dat je dat toch al gedaan hebt )[/quote:260740e680] is dat ding met al die rare tekens er in dat sominge mensen engels noeme :lol: nee oke had ik nog niet in gekeken maar er staat niks over een netwerk kaart in VAAG er zit wel een wol connector om me m/b maar ik dacht als je comuter uit staat en het lampje brand van de netwerk kaart dat die won had en om er nog een kaart in te stopen na laat ik maar doen heb er toch te veel 2.75 in duitsland met doosje driver en blauw 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...