Ga naar inhoud

Wat zou jij doen met 1800 euro (op computergebied dan...)


Aanbevolen berichten

[quote:a75a37b12e="carlobernardini"]Eynstein. Een winkel dus, behalve die Radeon 9800 XT, die bij Mycom, maar die vind je vast goedkoper in een andere winkel krijgen want mycom is duuuuuuur. [url]www.eynstein.nl[/url] [url]www.mycom.nl[/url][/quote:a75a37b12e] Dank je! Ik ben ondertussen al verder gegaan in dit topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=106227 (ja, ik maak er een zooitje van... ;) ), waar ik ook een systeem via Eynstein heb samengesteld (met een P4 2.8 i.p.v. een Athlon 3000+). Je bent dus inderdaad XP vergeten en ook nog de assemblage (schande dat ze dat apart berekenen. Maar ach, die anderen zullen dat wel doorberekenen in hun losse artikelen...). Bovendien vind ik een 17" monitor niet echt bepaald top, dus ik heb een 19" in m'n lijst. Dat scheelt ook een hoop. Vandaar dat het mij niet lukte om onder de 1900 te blijven met een 9800 XT kaart...
Link naar reactie
[quote="hellogoodbye(schande dat ze dat apart berekenen. Maar ach, die anderen zullen dat wel doorberekenen in hun losse artikelen...). [/quote] Wees blij dat ze het apart bereken, je kan het geld namelijk zo uitsparen door het zelf in elkaar te zetten. Dat uitsparen lukt je niet als ze op alle losse onderdelen een euro extra rekeken.
Link naar reactie
Da's waar. Maar omdat ik nu voor het eerst weer eens een compleet systeem ga kopen heb ik liever dat de winkel het doet: dan weet ik in ieder geval zeker dat ik een werkend systeem krijg. Ik bedoel: stel dat er iets is met een reep memory: dan zet ik alles in elkaar en kan ik die reep gaan ruilen (per post...). Duurt allemaal lang. Als hun het doen checken ze of alles werkt: dan hoef ik daar niet over in te zitten. Ik zal er wel nog aardig aan moeten trekken om alles OPTIMAAL te laten werken (tweak till you drop) maar als de basis maar goed is, daar gaat het om. Het kan allemaal goed gaan natuurlijk. Twee jaar geleden heb ik een nieuwe cpu, mobo, ram, hd en videokaart gekocht: op de HCC-dagen en alles bij verschillende stands. Ik kneep hem toch wel even toen ik alles in elkaar ging zetten: stel dat de computer niet zou werken, echt helemaal totaal niet, waar zou het dan aan liggen? En bij wie moest ik dan zijn voor garantie...? Maar alles werkte en werkt nog steeds. Toch... nu laat ik het maar over aan de verkoper.
Link naar reactie
k weet niet zeker of eynstein het voor je samenstelt, maar zou best kunnen zijn. Het is een on-line winkel en heeft geen filialen. Maar misschien doen ze het wel... Die Radeon 9800XT kan je trouwens beter in deze twee weken; 21 nov. t/m 4 dec. bij Pardigit kopen want daar issie 499 nu. De videokaart in bouwen is een v.d. makkelijkste dingen. Ik heb het zelf ook gedaan toen ik nog een totale noob op het pc-gebied was.
Link naar reactie
[quote:5585341050="hjs"]Natuurlijk stelt eynstein de pc samen en test hem daarna uitgebreid. Wat niet alles zegt, ik heb een keer gehad dat een van de 2 reepjes van 256mb het niet deed, ff over het hoofd gezien tijdens het booten door hun. Terug sturen en met 2 a 3 dagen heb je een nieuwe terug.[/quote:5585341050] Dan lijkt het me al helemaal perfekt....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...