Ga naar inhoud

Welk mobo aanschaffen ?


Aanbevolen berichten

Abit NF7-S rev 2.0 klaar waarom? kijk maar rond vraag maar rond..... (en zeker voor overclocken ^_^ met beetje behoorlijke voeding en koeling rag je die 2800 zo naar de 3200 (en hoger)en natuurlijk lekker hoge FSB, dikke performance krijg je dan :)) ps: dat geheugen ziet er zo vet uit he! :D echt uber! waar ga je je zooi kopen als ik vragen mag?
Link naar reactie
Die Corsair pro is echt wel de max he , met al die ledjes enzo. 8) Mijn VGA kaart zoek ik via pricewatch en de rest bij [b:dc2dcf6b52]JAMMAN[/b:dc2dcf6b52] PC shop in Turnhout (belgie) net over de grens met Tilburg. Daar krijg ik een goede prijs en die kent zijn job , kun je niet van elke PC boer zeggen . :wink: Heb vandaag een Coolermaster aerogate 2 gekocht , je weet wel met al die temp. sensors en fan controlers, werkt goed je kunt alles zelf bedienen en hem ook automatisch laten draaien overigens coole mod. 8) Heb mijn standaard voeding er uitgeflikkerd , weet nog niet welke opvolger ik moet nemen . :-?
Link naar reactie
of bijvoorbeeld de nieuwe Abit AN7 is dat geloof ik.. drempel bij de Nf7s is dat de max Vdimm 2,9 Volt is, en met een beetje overclocken wil je soms wel iets meer dan 3V hebben de An7 heeft ook de ultra chipset, en instelbaar Vdimm tot 3,2 V, en dan met dat leuke mem van je moet je wel een leuke prestatie neer kunnen zetten..
Link naar reactie
[quote:c9fded0e5d="Ruud de Wit"][quote:c9fded0e5d]Heb mijn standaard voeding er uitgeflikkerd , weet nog niet welke opvolger ik moet nemen [/quote:c9fded0e5d] Neem dan de ANTEC TRUE BLUE [url]http://www.bjorn3d.com/_preview.php?articleID=371[/url][/quote:c9fded0e5d] <- middelste blauwe lampje in mijn avantar is een true blue :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...