Ga naar inhoud

p4p800 en sata


Aanbevolen berichten

hallo allemaal Ik heb een nieuwe computer met de asus p4p800 mobo de harde schijf heb ik laten formatteren (maxtor 120 g sata) hij is ook aan gesloten op een sata bus, echter ik kom nergens een sata driver tegen ook niet bij de hardware profiel in xp ???, Is dit wel goed zo? in de bios staat de sata enabled de hd is aan gesloten als third ide master pio mode 4 ultra dma 6 (ami award) het werkt als een speer, maarja!! kweet niet of dat wel allemaal goed zit zo op de cd van asus staan wel utils van promises enz wat ik ook niet begrijp is dat ik niet het 2e item kan installeren van de asus cd (intel application acellerator driver) heb ik dat nodig ??? Hij kan de geschikte hardware niet vinden ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven
Link naar reactie
Op [url]http://www.intel.com/support/chipsets/iaa/reasons.htm[/url] vind je de voordelen van Intel application accelerator driver. De promise software moet je installeren wanneer je RAID wilt gebruiken. Het systeem geeft inderdaad de door jou beschreven specs, maar je kunt er van overtuigd zijn dat alles goed functioneert.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...