Ga naar inhoud

Voeding?


Aanbevolen berichten

ik ga de 9600 XT (asus merk) halen enne ik las net dat je genoeg voeding moet hebben ervoor... en achter de kast staat AC 230V (is dit WATT? of volt?) enne waar kan ik zien hoeveel WATT het is als die 230 niet klopt? mijn pc: AMD Athlon 2200+ 60 gig harde schijf (ExcelStor J360) Dvd speler en CD writer 512 geheugen (SDRAM) gebruik ook nog zon webcam enne er zit nog zon modem in die ik er nog ga uithalen enne stel dat ik die 9600 XT (asus merk) erin doe en er is te weinig voeding ervoor wat gaat er gebeuren, en levert dat schade op? en als ik een nieuwe voeding moet gaan halen, welke zal ik dan halen merk/watt (liefst onder de 60 euro ofzo :-?) Zoals jullie zien heb ik der geen verstand :(
Link naar reactie
haal eerst maar gewoon die videokaart en stop deze in je pc... als je voeding te zwak is dan sart die of niet op of de pc word instabiel... het levert geen schade op... dus als die niet opstart of hij word instabiel koop je gewoon een 350 watt atx voeding bij de dichtsbijzijnde pcboer voor 30 euro ofzow.......
Link naar reactie
Ik ga ervan uit aan je processor te zien dat je minimaal 300 watt hebt. 230V die V staat nog steeds voor Volt (230 is de standaard dat uit je stopcontact komt dwarelen. er zit soms een schakelaar op voor 110V volgens mij dit is voor in Amerika en/of Azie waar de zelfde voedigen waarschijnlijk word verkocht) Als je voeding te weinig stroom kan leveren aan je componenten dan doet deze het gewoon niet. (of heel even en als je een beetje een uptodate moederboard hebt dan zal deze wel gaan janken of lichtsingelen afgeven het is volgens mij niet schadelijk voor je pc.) als je in de toekomst ook nog verdere uitbreidingen wil begaan dan zal ik een 450 watt voeding kopen, in elke computer zaak wel te kopen gewoon een A-open of zo. met vriendelijke groet JB Welleweerd
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...