Ga naar inhoud

application accelerator


Aanbevolen berichten

ik heb gelezen op verschillende forums dat er van die accelarators zijn voor betere communicatie met de onderdelen van je computer alleen weten jullie waar ik die weg kan halen ? http://support.packardbell.nl/pri/index.php?PibItemNr=spec_luna en mijn chipset is een via apollo pro133A weten jullie hier mishcien wat meer over alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:8c1017be5d="hardboy"]ik heb gelezen op verschillende forums dat er van die accelarators zijn voor betere communicatie met de onderdelen van je computer alleen weten jullie waar ik die weg kan halen ? http://support.packardbell.nl/pri/index.php?PibItemNr=spec_luna en mijn chipset is een via apollo pro133A weten jullie hier mishcien wat meer over alvast bedankt.[/quote:8c1017be5d] Ha, dat mobo heb ik ook... Kut moederbord he? Een dingetje; volgens mij is het geen Apollo pro 133 (wat je waarschijnlijk van Aida 32 gehoord hebt gekregen) maar een MSI 6323. Bij mij werkt de Intel Application Accelerator iig niet, weet ook niet waarom... Bij mij zegt hij iets van 'dat ik geen intel processor heb', terwijl het toch echt een intel p3 coppermine 133 is... ??? .... Weet iemand hoe ik IAA ka laten draaien???
Link naar reactie
[quote:75733917f0="carlobernardini"].........en wat kan ik daar aan doen? Iig weet ik nu waarom het niet werkt, maar kan ik het op een of andere manier laten werken? Door de VIA driver te uninstallen en een Intel driver te installeren?[/quote:75733917f0] nee , natuurlijk lukt dat niet en dat gaat ook nooit lukken ook. :roll: :evil: Dus als je de appilication accelerator wil installeren zul je een Moederbord met een Intel® Chipset aanmoeten schaffen. Greetz
Link naar reactie
[quote:9ab3500d7c="carlobernardini"].........en wat kan ik daar aan doen? Iig weet ik nu waarom het niet werkt, maar kan ik het op een of andere manier laten werken? Door de VIA driver te uninstallen en een Intel driver te installeren?[/quote:9ab3500d7c] Daar kun je dus niets aan doen. De Intel driver is echt alleen voor Intel chipsets bedoeld en die heb jij nu eenmaal niet. Verder is de naam application accelarator niets meer dan domme reclame imho, een driver is gewoon een driver. Blijkbaar hebben ze de driver verbeterd, waardoor nu alles wat sneller zou moeten zijn. VIA's drivers zijn echter ook gewoon prima.
Link naar reactie
[quote:96d8501e0b="Marcel de Reus"][quote:96d8501e0b="carlobernardini"].........en wat kan ik daar aan doen? Iig weet ik nu waarom het niet werkt, maar kan ik het op een of andere manier laten werken? Door de VIA driver te uninstallen en een Intel driver te installeren?[/quote:96d8501e0b] Daar kun je dus niets aan doen. De Intel driver is echt alleen voor Intel chipsets bedoeld en die heb jij nu eenmaal niet. Verder is de naam application accelarator niets meer dan domme reclame imho, een driver is gewoon een driver. Blijkbaar hebben ze de driver verbeterd, waardoor nu alles wat sneller zou moeten zijn. VIA's drivers zijn echter ook gewoon prima.[/quote:96d8501e0b] Klopt, sorry, dom vraagje....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...