Ga naar inhoud

Nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hoi. Ik kan een pc kopen van een pc prive project. Het is een dell Dimension 8300. Intel pentium 4 3.0 GHz/HT processor 512Kb L2 Cache geheugen Intel 875E Chipset 800Mhz Frontsidebus 521 MB Dual Channel Geheugen 120 GB ATA 100 *mb 7200rpm Harde schijf 16x DVD + Software Decoder voor oa DVD/CD DVD-Rom 4x DVD+RW Speler AGP 128mb ATI Radeon 9800 TV out/DVI Videokaart Creative Labs Audigy2 = Dell Movie eesentials Geluidskaart Altec Lansing ADA745 4.1 Speakers + subw Dell 1703 FP 17"Flat Pannel Ik wil deze PC voor internet, Video bewerking en spellen spelen gebruiken Ik kan Kiezen uit Dell Computers of van een van Dynabyte Headstart PC Desktop behuizing • Intel® Pentium® 4 processor 3.00 Ghz 512 kb HT • 512 MB DDR-RAM 333 MHz geheugen • Front Side Bus 800 Mhz • 128 MB DDR ATI Radeon 9200 videokaart + TV out • 160 GB harddisk 7200 RPM • 16x48 DVD speler • 4x DVD+RW/DVD-RW Combodrive • 6-kanaals audio • 56k intern PCI modem • 10/100 Mbps Fast Ethernet • USB; Multicard reader • IEEE 1394 Firewire Aansluiting • Windows XP Home Edition & Microsoft Works • Suite 2003/ Plus XP Digital Media Edition • 24 Maanden garantie, waarvan 12 maanden aan huis • Dit artikel wordt standaard geleverd met Philips 170S4 17" Lcd Panel Wit, Internet toetsenbord + muis (kabel), Logitech s3-330 subwooferset Wat vinden jullie van deze PC's Bijvoorbaat dank voor jullie Reactie Hans
Link naar reactie
[quote:11e3251e8b="Skullhead"]Hoi. Ik kan een pc kopen van een pc prive project. Het is een dell Dimension 8300. Intel pentium 4 3.0 GHz/HT processor 512Kb L2 Cache geheugen Intel 875E Chipset 800Mhz Frontsidebus 521 MB Dual Channel Geheugen 120 GB ATA 100 *mb 7200rpm Harde schijf 16x DVD + Software Decoder voor oa DVD/CD DVD-Rom 4x DVD+RW Speler AGP 128mb ATI Radeon 9800 TV out/DVI Videokaart Creative Labs Audigy2 = Dell Movie eesentials Geluidskaart Altec Lansing ADA745 4.1 Speakers + subw Dell 1703 FP 17"Flat Pannel Wat vinden jullie van zo'n PC. Bijvoorbaat dank voor jullie Reactie Hans[/quote:11e3251e8b] [mierenneukmodus] 521 --> 512mb [/mierenneukmodus] Ziet er goed uit, maar waar wil je het voor gaan gebruiken?
Link naar reactie
[quote:01bbe8a6bf="Alexander Online"][quote:01bbe8a6bf="Skullhead"]Ik wil deze PC voor internet, Video bewerking en spellen spelen gebruiken [/quote:01bbe8a6bf] Lezen :lol: Mooie pc, maar moet je perse eentje van dell? waar kan je uit kiezen?[/quote:01bbe8a6bf] :lol: Ja, k was n beetje happy en las er dwars over heen :P Voor die dingen is het een prima pc, ook al kan je voor gamen beter een Athlon XP/64 nemen. Maar het is een prima pc. Maar van wat voor merk is de harde schijf? Ik heb gehoord dat de 120gb schijven van Maxtor niet bepaald een goede serie was en dat je die beter kan wijken. En tjah, ik zou NOOIT een merk-pc kopen, maar dat vind ik...
Link naar reactie
Dell heeft anders wel et goede shit. Heb al jaren Dell's gehad, nooit problemen mee. (en nee ik ben niet een huis-tuin-en-keuken gebruiker die netjes inet en msn gebruike en vice city :wink: ) Heb hier ook meerdere zelfbouw pc's staan, ook prima dingen. (maarja dat was mijn mening :D ) /Ontopic, idd een prima systeem, kan dat moederbord die Athlon 64 wel aan?
Link naar reactie
[quote:eb548f640a]Lezen Mooie pc, maar moet je perse eentje van dell? waar kan je uit kiezen? [/quote:eb548f640a] Volgens mij staat die keuze er al: [quote:eb548f640a]Ik kan Kiezen uit Dell Computers of van een van Dynabyte[/quote:eb548f640a] Als ik zou mogen kiezen uit die 2 dan zou mijn keuze op die Dell vallen. Al was het alleen maar om de videokaart, daar kun je wel even mee vooruit (alhoewel je dat tegenwoordig ook niet meer bij kunt houden) Maar kun je niet vragen of er een mogelijkheid bestaat om zelf te bepalen waar je jou pc haalt? Dat zie je ook wel eens, je levert het bonnetje in en klaar ben je. Dan kun je voor dat zelfde bedrag volgens mij nog wel leuker pc' tje samenstellen.
Link naar reactie
Puike pc, zeker samen met de service van dell, niet op besparen iig, als er iets mis is fixxen ze het zonder gemiereneuk Dell verkoopt geen AMD dus dat ideetje is nutteloos :lol: en tweakermatt je "hebt gehoord" dat 120 gig maxtors *fout* zijn.... bron? vindut een beetje vaag klinken ;) en denk dat je geen geld hebt om een "merk pc" te kopen :P ik iig niet... koop dan liever af en toe es wat los ;)
Link naar reactie
[gigantische mieren-neukmodus] [quote:64327a694a="Joris"][super-mierenneukmodus] [quote:64327a694a="tweakermatt"] [mierenneukmodus] 521 --> 512mb [/mierenneukmodus] [/quote:64327a694a] [/super-mierenneukmodus] 512 MB 512 milibit ? :P[/quote:64327a694a] 512 Megabyte :P [/gigantische mieren-neukmodus] @ Vandread: Een paar quote's uit deze poll van tweakers.net: [url]http://www.tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=655[/url] [quote:64327a694a]Een nieuwe Maxtor (120GB) is pasgeleden gecrasht, en het schijnt dat in die serie veel meer schijven het loodje leggen.[/quote:64327a694a] [quote:64327a694a]Bij ons op de zaak is 90% van de verkochte hdd's maxtor. Deze vind ik persoonlijk ook beter als de WD's (overige 10%). alleen de 120GB versie van de Maxtor heeft volgens mij een uitval van 75%, want hoevaak we daar al geen klachten over hebben gehad, en ook prive bij mij (2x 120GB maxtor kapot,nu toch maar 80GB eringezet) maar ik vind buiten die 120serie om, verreweg de beste en snelste...[/quote:64327a694a] Slechte ervaringen dus met de Maxtor 120. :)
Link naar reactie
Ik heb toevallig vorige week op cursus zo'n Dell kassie uit elkaar gesloopt, maar dat ziet er Verdomd netjes uit!! Goede hardware (in mijn ogen) en er netjes ge-assembleerd. Werkt op het machientje waar ik achter zat als een speer. Ik ben zelf geen voorstander van "kant-en-klare" systemen, maar deze reeks Delletjes ( :lol: ) ziet er gelikt uit van binnen en van buiten, en had een aardig rappe indruk op mij. Succes met je keuze!!!
Link naar reactie
[quote:917d303e1d="toolkit"]Ik ben het met de heren eens: de dell is beter... Maar wat is het prijsverschil? of zijn ze beide even duur?[/quote:917d303e1d] Nu is het wel duidelijk..........DELL! DELL! De Radeon 9800 noem ik wel flink heel erg veel beter dan een 9200, en verder is Dell een betrouwbaar merk. Dat van "een maxtor is geen goed model" (wat in een eerdere reply werd gezegd) ofzo is een beetje onzin; mijn Maxtor is 1) stil 2) werkt prima 3) snel Maxtor is een betrouwbaar merk en werkt prima...
Link naar reactie
[quote:658cf43f32="carlobernardini"][quote:658cf43f32="toolkit"]Ik ben het met de heren eens: de dell is beter... Maar wat is het prijsverschil? of zijn ze beide even duur?[/quote:658cf43f32] Nu is het wel duidelijk..........DELL! DELL! De Radeon 9800 noem ik wel flink heel erg veel beter dan een 9200, en verder is Dell een betrouwbaar merk. Dat van "een maxtor is geen goed model" (wat in een eerdere reply werd gezegd) ofzo is een beetje onzin; mijn Maxtor is 1) stil 2) werkt prima 3) snel Maxtor is een betrouwbaar merk en werkt prima...[/quote:658cf43f32] Ik had het ook niet tegen het merk maxtor zelf, ik had het over de 120GB serie van Maxtor. Daar heb ik veel slechte verhalen over gehoord, veel meer slechte verhalen dan over andere modellen van de Maxtor's. Dus de 120GB serie is gewoon wat slechter. Maar het kan best zijn dat je een Maxtor 120GB hebt, die het perfect doet! Ik zeg toch niet dat alle Maxtors 120GB gaar zijn. :) Ik vind Maxtor een harstikke goed merk, heb er zelf ook een (40gb 7200RPM 8mb cache) en deze doet het prima. Ik heb nog nooit zo'n stille en snelle schijf gehad, m'n volgende schijf wordt zeker weer een Maxtor! :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...