Ga naar inhoud

problemen met processor


Aanbevolen berichten

Ik heb Windows Xp geherinstalleerd op een computer. (AMD 1400 mhz) De kloksnelheid valt steeds terug naar 1050 mhz bij het heropstarten. Als ik dit terug wil veranderen crasht de computer of blijft deze hangen. Is de processor stuk of is er iets met het geheugen? Voor de herinstallatie bedroeg de kloksnelheid slechts 700 mhz. En update van Windows XP via internet werd fataal. De computer crashte volledig en sindsdien is herinstalleren zeer moeilijk. Enkel uurtjes waren er geen problemen, maar toen begon het weer. Dank voor uw medewerking
Link naar reactie
[quote:7ae3ac07dc="robin168"]Ik heb Windows Xp geherinstalleerd op een computer. (AMD 1400 mhz) De kloksnelheid valt steeds terug naar 1050 mhz bij het heropstarten. Als ik dit terug wil veranderen crasht de computer of blijft deze hangen. Is de processor stuk of is er iets met het geheugen? Voor de herinstallatie bedroeg de kloksnelheid slechts 700 mhz. En update van Windows XP via internet werd fataal. De computer crashte volledig en sindsdien is herinstalleren zeer moeilijk. Enkel uurtjes waren er geen problemen, maar toen begon het weer. Dank voor uw medewerking[/quote:7ae3ac07dc] 1. Wat zijn je temps? 2. Wat is je OPN? 3. Is het een Duron of Athlon of Athlon XP? 4. Wat is de max. fsb van je geheugen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...