Ga naar inhoud

Goed WaterCooling Setje??


Aanbevolen berichten

-WaterChill CPU-waterblok voor socket 478 en socket A. -WaterChill NB01/P1 chipset-koeler -WaterChill VGA01/p1 VGA-koeler -WaterChill radiator met een capaciteit van 400 Watt/h -Sunon 120 x 120 x 38 mm. low-noise koeler -Hydor Seltz L20 pomp -WaterChill Control Unit CTU 101 -WaterChill waterreservoir - plexiglas -bevestigingsmateriaal + slang -Anti-algen watertoevoeging 25 ml. -koelpasta -uitgebreide handleiding Asetek KT12 waterkoelingsset. ik zet hem op de 2.8 ghz p4. iemand enig idee tot hoever ik kan gaan met dit setje?
Link naar reactie
[quote:c6eceb93b9="GreyHornet"]ik heb de 2.8 ghz nog niet..bestel hem volgende week ivm creditcard ofzo :P[/quote:c6eceb93b9] Hoe ver je kan overklokken verschilt per core, dat kan je bijna nooit van tevoren weten. (aan de stepping van een Athlon XP kan je wel een beetje voorspellen, maar dat is alles). Wordt het een Hypertreading P4?
Link naar reactie
[quote:786a462e48="GreyHornet"]-WaterChill CPU-waterblok voor socket 478 en socket A. -WaterChill NB01/P1 chipset-koeler -WaterChill VGA01/p1 VGA-koeler -WaterChill radiator met een capaciteit van 400 Watt/h -Sunon 120 x 120 x 38 mm. low-noise koeler -Hydor Seltz L20 pomp -WaterChill Control Unit CTU 101 -WaterChill waterreservoir - plexiglas -bevestigingsmateriaal + slang -Anti-algen watertoevoeging 25 ml. -koelpasta -uitgebreide handleiding Asetek KT12 waterkoelingsset. ik zet hem op de 2.8 ghz p4. iemand enig idee tot hoever ik kan gaan met dit setje?[/quote:786a462e48] wel een leuke complete set voor het geld. qua temperaturen moet je geen wonderen gaan verwachten. ik weet bijvoorbeeld ook niet wat voor VGA kaart je hebt, maar die kunnen ook wel wat warmte verstoken. de NB kan in sommige gevallen wel warm worden, maar dat zal niet uit de klauwen lopen. geef anders een je budget, en geef ook aan wat je wilt koelen. voor 259 euro (dat doet ie in de pricewatch dacht ik zo) kun je ook een verdomd leuke set kopen voor alleen je CPU, als het je daar specifiek omgaat...
Link naar reactie
[quote:0b449bcef5="Vandread"]..... is ok weer wat risicovoller he ..... denk niet dat iemand die pas met WC begint meteen P.C. gaat gebruiken :roll:[/quote:0b449bcef5] Hehe, nee daar heb je gelijk in. Maar als je voor een watercoolingssetje gaat van bijna 300 euro, kan je (vind ik) net zo goed eventjes doorsparen en voor 350 euro een 2e-hands Prometia kopen. :)
Link naar reactie
[quote:7610cb797f="Vandread"]maar voor 300 euro koel je wel alle onderdelen in je pc en niet alleen je cpu :wink:[/quote:7610cb797f] Ok, je hebt gelijk 8) Als je je CPU lekker wil overklokken dan moet je NB ook goed gekoeld zijn. Maar je VGA hoeft niet perse gekoeld te worden met water. Een goede fan is dan ook al genoeg voor de VGA.
Link naar reactie
[quote:12324a4741="Vandread"]ooohw sjit ff overheen gelezen lul man doe gewoon ook vga koeling! :lol: ben je daar ook klaar mee! gewoon doen... als je het doet.... doe het goed! :P[/quote:12324a4741] Precies, zo denk ik er nu ook over nu ik een WC setje wil gaan aanschaffen. En btw als je een prommie koopt heb je dus nog geen NB koeling en VGA koeling.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...