Ga naar inhoud

Game pc hardware?


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe PC kopen om online te gamen (niet schaken maar heftige actiespellen). Met welke zaken moet je allemaal rekening houden bij de aankoop? Videokaart, processor, geheugen etc. en wat nog meer? Als er mensen zijn die onlangs een dergelijk PC hebben aangeschaft en toch iets over het hoofd hebben gezien....wil ik daarvan wel leren.
Link naar reactie
Die bakkies van de Aldi zijn vaak prima hoor. Zeker als je zelf verder niet wilt kutten, maar gewoon een PC halen, op inet aansluiten en aan het gamen wil zou ik gewoon lekker die Aldi bak halen, past nog netjes in je budget ook. Als je zelf gaat bouwen zul je waarschijnlijk geeneens goedkoper uitkomen. Kun je de rest van de config van de Aldi eens posten? Je zult er waarschijnlijk wel snel bij moeten zijn btw, want die machines van de Aldi zijn vaak in een paar dagen op.
Link naar reactie
[quote:e183294915="Vandread"][quote:e183294915="Marcel de Reus"] want die machines van de Aldi zijn vaak in een paar dagen op.[/quote:e183294915] zeg maar gerust 1 dag... :lol: ff zonder dollen, zijn echt snel op, beste is dus naar binnen gaan wanneer de winkel opent...[/quote:e183294915] Offtopic: Bij de Aldi hier, moet je al 3 kwartier voor sluitingstijd er zijn. Dan ben je 10e persoon die daar is, en aangezien er hier meestal maar 10 pc's zijn moet je niet later komen. ontopic: het is idd een mooie pc! Beter kan je bijna niet wensen en dat voor die prijs! :D Het is dat ik geen pc nodig heb, maar anders was ik allang overtuigd. Alleen staat er geen info over het moederbord, maar dat is mss wel ergens te vinden op internet. Zelfs besturingssysteem bijgeleverd: WinXP Pro. Zoals Marcel de Reus eerder al zei, is het een prachtige pc voor de consument, maar als je wil gaan overklokken zal het moederbord mss de bottenleck zijn. In die Aldi-pc's pleuren ze vaak hele goedkope mobo's.
Link naar reactie
[quote:71a525ae1d="Marcel de Reus"]Je zult er waarschijnlijk wel snel bij moeten zijn btw, want die machines van de Aldi zijn vaak in een paar dagen op.[/quote:71a525ae1d] Een paar dagen??? Zeg maar gerust dezelfde dag nog!!! Als je 's morgens al niet in de rij staat kun je het meestal wel al schudden, je geloofd gewoon niet wat daar voor een volk op af komt en welke taferelen zich er soms afspelen.
Link naar reactie
Ik heb de Aldi folder mijn eerste indruk: heeel veel goeds voor weinig geld. Wat is een R9700XL??? Er zit lekker geheugen in, dvd brandertje, en noem maar op. Dat mooie toetsenbord erbij waar "Medion" opstaat is volgens mij een Microsoft bordje. Veel software. Oja die TFT monitor, 17'" zou ik niet kopen (als je dat van plan was) omdat de reactietijd 30 ms was, best hoog!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...