Ga naar inhoud

Via Epia Mini-itx MoBo en grote HDD?


Aanbevolen berichten

Nou, dat heb ik dus niet. Want ik ben juist op zoek naar een Epia bordje dat dat aankan. Dus wellicht een uit de M serie Epias of C serie? Ik wil nl. graag een Epia bordje gebruiken om een (of meerdere) HDD's aan te hangen en zo een soort NAS te bouwen. Daarbij wil ik (als ie het trekt) wellicht een ftp servertje van maken om zo van buiten af ook bij mn spulletjes te kunnen. Daarvoor zoek ik dus een goede combi van Epia bordje met zo groot mogelijke HDD. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Link naar reactie
[quote:ab8aa044a0="aetjansen"]Nou, dat heb ik dus niet. Want ik ben juist op zoek naar een Epia bordje dat dat aankan. Dus wellicht een uit de M serie Epias of C serie? Ik wil nl. graag een Epia bordje gebruiken om een (of meerdere) HDD's aan te hangen en zo een soort NAS te bouwen. Daarbij wil ik (als ie het trekt) wellicht een ftp servertje van maken om zo van buiten af ook bij mn spulletjes te kunnen. Daarvoor zoek ik dus een goede combi van Epia bordje met zo groot mogelijke HDD. Of begrijp ik je nu verkeerd?[/quote:ab8aa044a0] Mmh, dan kan ik je niet verder helpen. Google es, mss vind je iets.
Link naar reactie
[quote:0c4e05cbd9="tweakermatt"][quote:0c4e05cbd9="aetjansen"]Nou, dat heb ik dus niet. Want ik ben juist op zoek naar een Epia bordje dat dat aankan. Dus wellicht een uit de M serie Epias of C serie? Ik wil nl. graag een Epia bordje gebruiken om een (of meerdere) HDD's aan te hangen en zo een soort NAS te bouwen. Daarbij wil ik (als ie het trekt) wellicht een ftp servertje van maken om zo van buiten af ook bij mn spulletjes te kunnen. Daarvoor zoek ik dus een goede combi van Epia bordje met zo groot mogelijke HDD. Of begrijp ik je nu verkeerd?[/quote:0c4e05cbd9] Mmh, dan kan ik je niet verder helpen. Google es, mss vind je iets.[/quote:0c4e05cbd9] Nou vooruit, ff googelen voor je, niet altijd even handig, maar: Lees de FAQ op [url]http://www.mini-itx.com/faq.asp[/url] Er is inderdaad sprake van max. size voor hdd op de oudere epia-bordjes. En je moet natuurlijk het bordje niet in een al te kleine kast kopen, want dan beperk je jezelf tot kleine (en dure) 2" laptop-disks.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...