Ga naar inhoud

Nieuwe PC!


Aanbevolen berichten

Corsair 1GB DDR SDRAM PC3200 {Dual Channel} WD Raptor 36 GB { 2X in Raid 0 denk ik } Intel Pentium 4 2,8 GHz MSI 875P Neo-FIS2R Sapphire ATI Radeon 9800XT dit is het qua hardware... beetje goed? wil hem vooral gaan gebruiken voor Gamen. ik wou eerst een amd athlon 64 gaan halen ..maar aangezien hier een digi. cam en een 15inch TFT monitor voor m'n zusje bijmoet gaat dit moeilijk binnen het budget van rond de 2300 euro.. ik zou evt van de ATI RADEON 9800XT een ATI RADEON 9800Pro 128 mb kunnen halen ..scheelt namelijk 200 euro ..en dan zou ik wel een amd athlon 64 kunnen krijgen denk ik.. duz wat is de betere keus.. bedankt voor replies.
Link naar reactie
[quote="GreyHornet"]Corsair 1GB DDR SDRAM PC3200 {Dual Channel} WD Raptor 36 GB { 2X in Raid 0 denk ik } Intel Pentium 4 2,8 GHz MSI 875P Neo-FIS2R Sapphire ATI Radeon 9800XT dit is het qua hardware... beetje goed? quote] Wat denk je zelf ? De beste videokaart van het moment , een steengoede processor , en een super-goed moederbord ik zal het als ik jou was mooi zo laten :P
Link naar reactie
Bijna perfect: ga voor OCZ drr 433 geheugen. ga voor een asus p4c800-e moederboord en eventueel een asus videokaart Maar voor de rest: Topsysteem! Ik zou trouwens ook voor een pentium gaan Wel met HT trouwens (waarschijnlijk had je dat zelf ook al door maar ik denk ik zeg het nog ff.) En misschien je fsb OC-en naar 866 --> loopt het geheugen gelijk aan de fsb. Veel plezier met gamen!!!
Link naar reactie
tweakermatt. de gewone K7 van amd valt bij mij direct af. en trouwens de amd 3000+ is niet goedkoper..intel heeft prijzen verlaagd { amd trouwens ook maar niet zover ] Intel Pentium 4 2,8GHz (800Mhz FSB, Boxed) € 231,- AMD Athlon XP 3000+ (2,17GHz, Boxed) € 225,- scheelt 7 euro..en ingames is de 2.8 ghz altijd nog iets beter :-) en trouwens als ik op de HCC een goed WC setje vind dan gaat ie zo naar 3.4 :-) hier een bench op tomshardware [code:1:ac726437b8]http://www6.tomshardware.com/cpu/20030513/athlon_xp-13.html[/code:1:ac726437b8] gezien ?? :-) misschien geloof je het nu ..ook al ben je amd-freak.
Link naar reactie
[quote:3a0fbbd4ae="Kjiratsiekoedel"]misschien grotere harde schijf, ik heb nu 40GB, maar das al bijn avol (kan ook aan mijn MP3/foto-verzameling liggen)[/quote:3a0fbbd4ae] uhmm ik heb hier nog een 80GB WD 8mb Cache liggen { WD800JB } maar ik zet 2 keer een WD Raptor 36.7 GB in Raid 0 :-) duz 2 keer 36.7 gb = 73.4GB :) duz das genoeg voor mij .. ik speel niet heel veel spellen ofzo beetje battlefield 1942 .. vooral america's army : Special Forces en af en toe beetje operation flashpoint.. voor de rest heb ik ongeveeer 2gb aan muziek ..m'n films staan op cd.. duz .no problemo :)
Link naar reactie
[quote:04edf93dd3="GreyHornet"][quote:04edf93dd3="Kjiratsiekoedel"]misschien grotere harde schijf, ik heb nu 40GB, maar das al bijn avol (kan ook aan mijn MP3/foto-verzameling liggen)[/quote:04edf93dd3] uhmm ik heb hier nog een 80GB WD 8mb Cache liggen { WD800JB } maar ik zet 2 keer een WD Raptor 36.7 GB in Raid 0 :-) duz 2 keer 36.7 gb = 73.4GB :) duz das genoeg voor mij .. ik speel niet heel veel spellen ofzo beetje battlefield 1942 .. vooral america's army : Special Forces en af en toe beetje operation flashpoint.. voor de rest heb ik ongeveeer 2gb aan muziek ..m'n films staan op cd.. duz .no problemo :)[/quote:04edf93dd3] Sja dan is het echt helemaal klaar... Dit is echt prima... iig veeeel sneller dan bij mij! Die radeon zou ik gewoon houden; ik zie niet echt in waarom je een prima kaart in een ietsje betere zou moeten omwisselen... Gewoon houden zo
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...