Ga naar inhoud

Comp start vanuit t nix op!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een x de fsb omhoog gegooid om te kijken wat hij zou doen. Omdat de temp was gestegen tot 63 graden heb ik m maar weer op de normale snelheid gezet. Ook heb ik een week geleden nieuw geheugen erin gezet. 512 ddr ps 3200. Maar nu start de comp zomaar vanuit t niets op. Zou ik de processor beschadigt hebben of zou het iets softwarematig kunnen zijn? Ik heb de schijf al geformatteerd en op fouten gecontroleerd. Ook heb ik geen virussen kunnen vinden. Wie weet er een oplossing?? Mich!
Link naar reactie
Lijkt me een virus in je BIOS... Hd slaapt idd als je pc uit is dus dat kan niet. En btw je mag je topictitel wel veranderen, want je pc start niet vanzelf op... Er is altijd wel iets dat hem (of haar :lol:) aanstuurt Kijk eens in je BIOS of er niet om de een of andere schele instelling is die toch je pc op een bepaalt tijdstip aanzet, of dat je bios een bril nodig heeft en een netwerkkaart denkt te zien, en daarom wakeonLAN aanzet :D
Link naar reactie
[quote:03e6cac38c="Michieas"]Ik zit zoiezo niet op een netwerk. Ik had de bios gereset naar de standaard waarden dan lijkt me niet dat die opties aan staan standaard. Zou t misschien dan iets software matigs zijn??? Mich![/quote:03e6cac38c]Kan ook nog een wake on ring of zo zijn (modem). Controleer eerst de settings in het BIOS voor al dat soort grappen. Wel vreemd dat het optreedt nadat je geheugen vervangen hebt. En er is verder niks zeker als je een BIOS reset. Je hebt gelijk dat je verwacht dat het uit is, maar dat zegt niet dat het ook zo is
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...