Ga naar inhoud

Thorton


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vragen over de AMD Athlon XP Thorton: 1. Wie heeft er ervaring met deze cpu? Zoja, vind je dat deze lekker over te klokken is en heb je de cache al naar 512kb gemod? 2. Wie heeft er een AMD Athlon XP Thorton? Willen die personen dat alsjeblieft even zeggen en de OPN (de gehele code op het zwarte stikkertje, bestaat uit 3 groepjes getallen/letters) hier posten? BVD, tweakermatt 8)
Link naar reactie
[quote:93bfdec9d1="Red Dragon"]Ik weet dat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=34]HJS[/url] er vandaag een (Throton 2000+) heeft besteld bij www.eynstein.nl hij kan over een paar dagen vast een goed antwoord geven op deze vraag.[/quote:93bfdec9d1] Bedankt, ik zal m een pb sturen. :)
Link naar reactie
[quote:fb85af9e22="tweakermatt"] Het eerste groepje getallen/letters: AXDC=AMD Athlon XP Thorton 2000=2000+ D=OPGA, de architectuur van de processors, de verpakking, het omhulsel U=1,60Volt T=Maximale temperatuur, T staat voor 90 graden. 3=grootte L2-cache, 3 staat voor 256kb C=fsb, C staat voor 266MHz Het tweede groepje getallen bevat geen bruikbare informatie Het derde gropje getallen/letters: AQXEA=nummer van de core 0324=productieweek, 24e week van 2003 UPMW=Stepping. UPMW is een vrij goede stepping[/quote:fb85af9e22]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...