Ga naar inhoud

Ik kkan de AGP Apeture Size niet hoger als 64mb zetten.


Aanbevolen berichten

[quote:06681b0ea3="Computerfreakje"]Ik kijk zojuist in mijn Bios want ik wou mijn AGP Aperture Size op 128 MB zetten en wat denk je ? :roll: kan die maar tot 64 MB ! HELP!!! dit is toch raar , of ligt dit aan mij ?[/quote:06681b0ea3]Ik vind het niet hemelschokkend. Wellicht is het een beperking van je BIOS. Al een update uitgevoerd? Daarnaast, de AGP aperture size is zowieso wat discutabel, zie de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415
Link naar reactie
[quote:523ec4042b="Captain_Kansloos"][quote:523ec4042b="Computerfreakje"]Ik kijk zojuist in mijn Bios want ik wou mijn AGP Aperture Size op 128 MB zetten en wat denk je ? :roll: kan die maar tot 64 MB ! HELP!!! dit is toch raar , of ligt dit aan mij ?[/quote:523ec4042b]Ik vind het niet hemelschokkend. Wellicht is het een beperking van je BIOS. Al een update uitgevoerd? Daarnaast, de AGP aperture size is zowieso wat discutabel, zie de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415[/quote:523ec4042b] Ik heb een CompaQ Moederbord en dus een CompaQ Bios de Bios is uit het jaar 2000.
Link naar reactie
[quote:3ef1ca555f="Computerfreakje"]Ik heb een CompaQ Moederbord en dus een CompaQ Bios de Bios is uit het jaar 2000.[/quote:3ef1ca555f]Dat verklaart natuurlijk het een en ander. Maar waarom moet het persé hoger dan 64MB staan? Hoeveel MB zit er eigenlijk op die GF2 van je? BTW, je hebt een "duidelijke" topic titel gekozen.., :-?
Link naar reactie
[quote:2a45ebfdb5="Captain_Kansloos"][quote:2a45ebfdb5="Computerfreakje"]Ik heb een CompaQ Moederbord en dus een CompaQ Bios de Bios is uit het jaar 2000.[/quote:2a45ebfdb5]Dat verklaart natuurlijk het een en ander. Maar waarom moet het persé hoger dan 64MB staan? Hoeveel MB zit er eigenlijk op die GF2 van je? BTW, je hebt een "duidelijke" topic titel gekozen.., :-?[/quote:2a45ebfdb5] er zit 64 mb op. en over de topic titel die ga ik ff veranderen.
Link naar reactie
[quote:37175cef3f="gerben"]De AGP aperture size is hoegenaamd niet van invloed op de prestaties van je video kaart (zelf uitgebreid getest). Je moet hem alleen niet lager zetten dan 32, en niet hoger dan het aanwezige ram geheugen.[/quote:37175cef3f] Ja , dat klopt alleen Gerben je moet wel toegeven dat het raar is dat ik de apeture size niet hoger dan 64 MB kan instellen. Overigens op mijn oude mobo (ASuS P2-BF kon die tot 256MB apeture size :roll: ) Groetjes Computerfreakje
Link naar reactie
Het scheelt minder dan 1%, dus eigenlijk niets. Er is geen duidelijk verband aan te wijzen in 3Dmark. Die zelf al een foutenmarge opgeeft van 3%. Alleen beneden bij 16 of minder gaat de performance naar beneden, en bij 4 gaat het systeem plat. Er zijn meldingen van systemen die plat gaan, of lagere performance, bij een aperture hoger dan het aanwezige ram. Dat je niet hoger in kunt stellen dan 64 is blijkbaar een "beperking" in het bios. Maar 64 is zoals boven aangegeven een goede instelling. Je hoeft je er dus niet druk over te maken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...