Ga naar inhoud

Ga-8tx (P4 S423) probleem


Aanbevolen berichten

Ik dacht van de week, zullen we dat moederbord maar eens gaan uitproberen. (Gigabyte GA-8TX icm P4 1.3ghz & 2x62mb RIMM samsung geheugen) Voeding geregeld en alles aangesloten. Geen beeld. Ik d8, Bios zal wel op agp staan ingesteld. (had in eerste instantie met pci kaartje geprobeert) Bios reset gedaan, geen effect. AGP kaart gepakt (geforce2 Ti), weer geen beeld. - Monitor heeft gister nog gewerkt, duz die is goed. - Voeding is ook oke (is nieuw) en draait ook. - AGP kaart was ook oke (draait op dit moment in ander systeem) Het zit hem dus in de combinatie cpu/mobo/geheugen. Nu zit ik alleen met een probleem, heb geen vervangende hardware om ze te vervangen/testen. Heeft iemand ideeen of kan ik deze hardware afschrijven???
Link naar reactie
Als je niet kunt testen heb je een probleem, want dan kun je ook niet achterhalen wat er kapot is. Op het moment dat je voeding wel gewoon gaat draaien, maar je hoort hem niet door booten en krijgt geen beeld kun je er wel vanuit gaan dat er iets verrot is. Wellicht is er bij jou in de buurt nog een PC zaak die een vergelijkbare pak heeft staan om even in te testen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...