Ga naar inhoud

Asus A7V8x -x


Aanbevolen berichten

Ik heb dit moederbord maar nu wil ik er een nieuwe processor opzetten. Heb nu een AMD duron 800 met 256Mb DDR 400mhz erin zitten. Nu staat in de handleiding een tabel met de FSb van de processor en het geheugentype dat het moederbord ondersteund. Nu wil ik een processor kopen met een FSB van 333, maar dan staat in de tabel dat hij dan alleen 333mhz geheugen ondersteund. Gaat mijn DDR400 dan op 333 lopen of gaat hij dan gewoon niet aan. Ga niet nieuw geheugen kopen omdat dit reepje net 2 weken oud is. Als hij het geheugen dan niet pakt is er veel verschil tussen een Processor met een FSB van 266 en geheugen van 400 en een Processor met FSB 333 en geheugen van 333? Hij kan wel een Processor met FSB van 266 met DDR 400. Bij een processor van FSB 333 zegt hij dat hij alleen Geheugen van 333mhz ondersteund.
Link naar reactie
Je geheugen kan als het goed is dan zowel op 400MHz als op 333MHz, dit kun je dan zelf instellen. Echter als het geheugen op 400MHz loopt en de FSB op 333MHz dan noemen we dit asynchroon, dat is op zich geen punt, echter is bekend van de KT400 chipset dat hij synchroon veel beter presteert. Je kunt je geheugen dus gewoon het beste op 333MHz zetten, synchroon aan de FSB.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...