Ga naar inhoud

mobo medionnb qid2000


Aanbevolen berichten

ik heb 'n labtop specs 2.66 mobile intel fsb 533 1024 ddr pc2100 nvidia nv18 32mb 8x agp =geforce4 448 GO chipset 1683 ali(nieuwste) en ali m5455 ac97 audiocontroller=zo nieuw dat de website van ali 'm nog niet heeft staan onderdeelcheckup gedaan met aida 32 mobo medionnb qid2000 60 gig 4200 hd nu heb ikalle site's betreffende onderdelen gevonden maar die van het mobo niet weet een van jullie mischien die site google heb ik al gehad evenals referenties bij cpu en chipset fabrikanten naar mobo's maar niks te vinden over dit mobo wie owie heeft 't antwoord bvd thanks :wink: :P :lol: :D
Link naar reactie
Afair maakt Medion zelf geen mobo's dus het zal waarschijnlijk gewoon een omgetoverd bordje van een andere fabrikant zijn. Wat je kunt doen is even opzoeken welke laptop mobo's gebruik maken van die ALI chipset, dat zullen er waarschijnlijk niet al teveel zijn. Vervolgens kun je waarschijnlijk al zien welke jij hebt en anders kun je vaak aan de hand van de features die het bord biedt wel afstrepen welke het wel en niet kan zijn. Snelle latop overigens, maar vanwaar zit daar een Geforce4 GO kaart in? :-?
Link naar reactie
is het zo bij toms hardware gaf juist dat de radeon langzamer was die hadden ze op het amd systeem maar die was 64 mb shared is snoepen van je geheugen en via de processor belasting deze is 32 mb 8x agp extern dus geen belasting voor je processor en niet van je gehuegen( is bij deze niet zo belangrijk geweest gezien de 1024) die andere wel en de test bij tom's was zelf met 16mb vidia go getest dus lijkt deze me toch iets sneller op deze kun ook redelijk goed spelletjes spelen ik heb 'm meer voor gewoon gebruik voor op vakantie de kinderen in de auto kunnen ze ook nog dvd kijken by the way weet iemand nog hoe dat zit met register vermelding om het geheugen aan te spreken voor virtueel las het een paar weken terug schijnt sneller te werken ivm dat :wink: je schijf niet aanspreekt gezien de 4200toeren schijf komt mij dat wel goed uit
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...