Ga naar inhoud

BIOS updaten moeilijk?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een programmaatje losgelaten op mijn pc om wat testjes te doen. Dit meldt dat ik een oud BIOS heb (klopt; 3 jr) en dit moet updaten. Ik heb dat nog nooit gedaan en ben er wat huiverig voor. Of is dat onzin en moet ik het gewoon doen? Ik ben op PC-gebied een redelijke amateur, meer niet. Graag jullie advies. Dank, Bert
Link naar reactie
laat me raden??? lieve Sandra zeker weer te mekkeren :lol: 8) Sisoft Sandra toevallig gedraaid? die zit altijd te zeuren dat de biosversie gedateerd is. biosflashen alleen doen als het nodig is, omdat je problemen hebt met hardware, of omdat je een ander bios nodig bent ivm CPU of HD compatibility....
Link naar reactie
[quote:712443751c="turbulence"]laat me raden??? lieve Sandra zeker weer te mekkeren :lol: 8) Sisoft Sandra toevallig gedraaid? die zit altijd te zeuren dat de biosversie gedateerd is. biosflashen alleen doen als het nodig is, omdat je problemen hebt met hardware, of omdat je een ander bios nodig bent ivm CPU of HD compatibility....[/quote:712443751c]AIDA32 :lol: bla bla
Link naar reactie
Kijk ook op de site van de fabrikant wat er veranderd is aan het BIOS - zo weet je tenminste of het nodig is een nieuwe versie te flashen. Sluit me bij de anderen aan: ga niet een goed werkend systeem veranderen! Flash alleen als je (te) nieuwe hardware hebt die mogelijk nog niet ondersteund wordt... Suc6
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...