Ga naar inhoud

FAQ


Aanbevolen berichten

[quote:03dc8afffb="egslim"]Niemand veplicht je om antwoord te geven, maar als je alleen iets beledigends wilt bijdragen hou je je beter stil. Onbeschofte antwoorden op een normale vraag worden niet getolereerd. Dat geldt dus met name voor General X en Alexander Online.[/quote:03dc8afffb] kan dit topic niet gewoon dicht ofzo.... echt zoooo nutteloos want er staat nog steeds FAQ, versie 0.25 [b:03dc8afffb][Lees dit, voordat je een topic begint][/b:03dc8afffb] LEES HET DAN OOK...... staat er toch gewoon!? heeft nix met newbie of taalgebruik te maken
Link naar reactie
*zucht* Iemand grof afkraken omdat hij minder kennis heeft. Daarmee vervalt al voor het grootste deel het nut van dit forum.... Lekker volwassen gedrag; maakt het forum aantrekkelijk voor nieuwkomers. FAQ = Frequently Asked Question = Veel Voorkomende Vragen. Handig om eerst te bekijken voordat je een topic start; grote kans dat je vraag + antwoord er al in staat. Da's alles. Het is al een term op zichzelf geworden trouwens, dus ik vind het niet raar dat iemand de betekenis ervan nog niet kent.
Link naar reactie
[quote:8f9917ca20="egslim"][quote:8f9917ca20]LEES HET DAN OOK...... staat er toch gewoon!? [/quote:8f9917ca20] Er staat wat je ermee moet doen, niet wat de afkorting betekent. De vraag is legitiem.[/quote:8f9917ca20] hahaha (lekkere vraag voor in een hardware forum, kan ik hier ook vragen hoe ik een eitje moet koken? :P) zet er dan net als inde videokaarten faq: Videokaarten FAQ versie 3.4.1 [20-10-2003] Wat betekent FAQ? Frequently Asked Questions Kortom hier worden de vragen die het meest gesteld worden behandeld. Bespaart niet nuttige vragen.......
Link naar reactie
Ik heb het niet hard bedeold, ik heb gewoon meteen antwoord gegeven op de vraag, 1 min na het posten al! Maar ik ben het wel een beetje eens met Vandread alleen heeft hij het iets te grof gezegd. We hebben nu antwoord gegeven op de vreeg van de topic starter, dus hoeven we geen nutteloze discussie te voeren over hoe je moet antwoorden op een voor jouw dom lijkende vraag. Overigens kan Egslim dit niet in de FAQ zetten? Wat FAQ eigelijk betekend? Bij de videokaarten FAQ is dat er al zoals ik al Quote
Link naar reactie
[quote:0736ac5bdd="General X"]Ik heb het niet hard bedeold, ik heb gewoon meteen antwoord gegeven op de vraag, 1 min na het posten al! Maar ik ben het wel een beetje eens met Vandread alleen heeft hij het iets te grof gezegd. We hebben nu antwoord gegeven op de vreeg van de topic starter, dus hoeven we geen nutteloze discussie te voeren over hoe je moet antwoorden op een voor jouw dom lijkende vraag. Overigens kan Egslim dit niet in de FAQ zetten? Wat FAQ eigelijk betekend? Bij de videokaarten FAQ is dat er al zoals ik al Quote[/quote:0736ac5bdd] wat het ook is... je verwacht niet dat iemand die dit forum kan vinden uberhaupt zo'n vraag stelt......... het is ook de verbazing eigenlijk :o
Link naar reactie
Sorry hoor, maar de kwaliteit van een antwoord is nog altijd belangrijker dan de snelheid van een reactie. En Vandread was grof? Wie heeft er nu de toon gezet door direct in de eerste reactie te zeggen dat het een hele domme vraag is? Als je het zo'n domme vraag vindt die duidelijk beneden jouw geweldige niveau ligt, reageer dan in het vervolg gewoon niet meer. Scheelt de andere gebruikers weer een hoop ergernis over zoveel arrogantie. De opmerking dat iemand die internet weet te gebruiken ook maar moet weten dat FAQ dan precies betekent, slaat natuurlijk nergens op. Iedereen is ooit begonnen als nieuweling en kennis moet je je bij stukjes en beetjes vergaren. Degenen die hier zo denigrerend hebben gereageerd, moeten zich diep schamen.
Link naar reactie
ik erger me dood aan mensen die niet kunnen lezen..... oftewel meestal weigeren om iets te lezen...... ook erger ik me te pletter dat dit topic nog open is........... ook vind ik het in&in triest dat jij die nieuwe gebruiker een newbie noemt, ik vind dit als CS speler een denegrerend woord wat mij absoluut tegen de borst stuit maar dit alles boeit toch geen ene ruk! :P pleur dit discussie genererende topic gewoon dicht ofzo[img:3851883444]http://www.ranchorelaxo.nl/html/images/smiles/clown.gif[/img:3851883444]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...