Ga naar inhoud

Athlon 1800+ Snelheid?


Aanbevolen berichten

[quote:29ed06fd03="Rick Gimpel"]Mijn XP1800+ loopt op 2000+, dus 1698mhz FSB staat stabiel op 147. Dus je ziet het kan wel[/quote:29ed06fd03] Dat ligt eraan of die cpu het trekt. Als het bijvoorbeeld een palamino is verbaasd het me nix dat hij instabiel wordt. Ik had hiervoor ook een 1800+ en had dan meer voltage nodig als ik wat hoger wou komen. Dus of voltage verhogen, of terug clocken op de normale snelheid.
Link naar reactie
Ik had ook ooit een XP1800+ die niet echt hoger kwam dan een FSB van 147, daarboven was het een mellee van vastlopers, herstarts en blauwe schermen van Windows. Moet er wel bij worden verteld dat het moederbord dat ik destijds had (Aopen AK-77) nu niet bepaald uitblonk in overklokken. en een snelheidwinst van een 1800+ naar een 2000+ is een acceptabele doch geringe winst als je het vergelijkt wat een XP 2500+ haalt: de mijne haalt op zijn sloffies (met standaard koeling en zonder voltage-aanpassing) 2100 MHZ (XP3000+). Vergeleken met mijn ervaringen met een 1800+ is dat stukken beter.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...