Ga naar inhoud

to raid of niet?


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig een nieuw systeem te bouwen.Voordat ik aan het probleem toekom eerst de configuratie: chaintech 9cjs p4 3,06 Ghz 800fsb 2 x 512 kingston ddr 400 matrox g400 1 x seagate 27 Gb harddisk IDE 1 x Ibm 80 Gb harddisk IDE 2 x seagate 160 Gb sata winxp home edition (geen sp1) Eerst heb ik een volume aangemaakt voor de raid schijven.In de bios de raid functie geaktiveerd.Vervolgens het raid volume als eerste bootapp. gezet. Tijdens de installatie van xp netjes op F6 gedrukt om de sata drivers welke ik op diskette heb staan te installeren.(hiervoor natuurlijk een partitie aangemaakt en geformateerd; NTFS) Daarna tijdens de installatie op F6 gedrukt om de sata-drivers te installeren. So far so good. Nu komt het probleem: wanneer ik opstart MET de xp install. cdrom gaat alles goed. Wanneer ik echter opstart ZONDER cdrom krijg ik aan het eind van het opstartriedeltje de melding: ONGELDIGE PARTITIETABEL. Ik heb al een nieuwe bios geflashed, nieuwste drivers geinstalleerd maar helaas.Chainyech zelf heb ik ook gemailed maar nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat er iemand is die mij van dit probleem af kan helpen. bvd.!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...