Ga naar inhoud

Foute bios flash??


Aanbevolen berichten

[quote:451e9f36a8="Marcel de Reus"]Backup terugzetten[/quote:451e9f36a8] als je dat niet hebt, je pc aan laten staan en op een andere pc een andere BIOS downloaden, op floppy en die dan flashen. Zeker als je al weet dat het flashen fout is gegaan! Een reboot is echt het laatste wat je wil doen: voor dat je 't weet zit je met een "dode" pc en dat allemaal bv. voor een extra optie in de BIOS. Dat laatste was mijn geval nl. :roll: :cry:
Link naar reactie
[quote:ce2124492d="diniz"][quote:ce2124492d="Marcel de Reus"]Backup terugzetten of als je al gereboot hebt moet je met een EEPROM writer aan de gang.[/quote:ce2124492d] Vergeet hotflashen niet.[/quote:ce2124492d] Niet iedereen heeft nog een stabel extra borden achter zich liggen :P En de buren zullen het je waarschijnlijk niet in dank afnemen als het misgaat :P
Link naar reactie
[quote:948910b91c="Marcel de Reus"][quote:948910b91c="diniz"][quote:948910b91c="Marcel de Reus"]Backup terugzetten of als je al gereboot hebt moet je met een EEPROM writer aan de gang.[/quote:948910b91c] Vergeet hotflashen niet.[/quote:948910b91c] Niet iedereen heeft nog een stabel extra borden achter zich liggen :P En de buren zullen het je waarschijnlijk niet in dank afnemen als het misgaat :P[/quote:948910b91c] Een EEPROM writer wel dan? :P
Link naar reactie
[quote:5312c153d2="R.S."]Ik heb net mijn bios geflasht (nf7-s rev. 2.0) en in mijn ogen ging dat fout omdat er meer dan 3/4 write failed was :o , maar ik start de computer net op en hij doet het gewoon :D . Hoe kan dat??[/quote:5312c153d2] Heb ik ook al eens gehad, maar na een herstart bleek gewoon de oude versie er nog op te staan. En voor een hotflash moet je wel een erg vaste hand hebben. Zeker na een verkeerde flash is dat niet echt aan te raden. :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...