Ga naar inhoud

Processor constant op 100% in XP


Aanbevolen berichten

Processor constant op 100% in XP :cry: . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en hoe het komt dat dit gebeurt? De processor draait dus op 100% en loopt na een tijd gewoon vast. Ik snap hier niks van. Dit zijn de gegevens van mijn PC: AMD Duron 1000Mhz. 390 MB RAM 20GB HD RIVA TNT2 32 MB Chaintech 7AIA5 moederbord Bedankt alvast!
Link naar reactie
Dit heb ik gedaan maar er staat bij niet actieve systemen bij cpu 98 en dit blijft zo schommelen tussen de 93 en 99. Ik weet niet of dit normaal is??? Ook heeft de PC bij opstarten al de neiging om vast te lopen bijv. bij scandisk of komt ie niet eens verder dan de BIOS. Soms start de computer ook normaal maar dan komt hij bij windows en dan krijg ik een blauw scherm te zien waarop staat: fysieke geheugendump blablabla. Ik weet niet wat ik hier aan kan doen. Maar dit is allemaal begonnen nadat de computerzaak mijn BIOs had geflachd omdat ik een 2200+ Athlon erinhad gezet die niet werkte omdat mijn moederbord die niet ondersteunde terwijl de zaak zei van wel. Ik weet niet of het kan liggen aan een verkeerde BIOS driver of versie. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik kan niks doen. Zelfs bij patience draait de PC op 100%. Alvast bedankt groeten THOMAS
Link naar reactie
Heb zelfde systeem maar dan met een MSI mobo, maar bij mij heb ik ook zon, onverklaarbaar, probleem alleen gaat bij mij het gehugen+Fysieke gehuegn vol tot 800 MB terwijl ik maar 390 fysiek heb. Bij mij doet hij het gewoon als ik de virus scanner uitzet. Overigens moet je ook eens kijke naar de schijfactivitet en het gehugen gebruik. Wat ook kan helpen is een schone instalatie van Windows.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...