Ga naar inhoud

Nieuwe Computer !


Aanbevolen berichten

[quote:3e1a9a3fc2="MDJ"] Zoek dan werk. Ik ben ook 14 en ik heb een eigen pc van €750- Ik werk iedere zaterdag en dan kan je zo een mooie pc kopen. [/quote:3e1a9a3fc2] Ik loop al sinds mijn 12e elke dag twee krantenwijken en heb een fijne laptop van 1700 euro, destijds een PC gekocht van 2500 euro, etc. Maar niet iedereen kan het zich veroorloven om zoveel te werken of heeft daar simpelweg geen zin in. Ook met die 100 euro is het dus prima te doen, maar koop dan zoals nu al enkele malen is gezegd een: 2e hands Ti4200, Vandread heeft een exacte link gegeven :roll:
Link naar reactie
[quote:1d25d5ff83="Marcel de Reus"][quote:1d25d5ff83="MDJ"] Zoek dan werk. Ik ben ook 14 en ik heb een eigen pc van €750- Ik werk iedere zaterdag en dan kan je zo een mooie pc kopen. [/quote:1d25d5ff83] Ik loop al sinds mijn 12e elke dag twee krantenwijken en heb een fijne laptop van 1700 euro, destijds een PC gekocht van 2500 euro, etc. Maar niet iedereen kan het zich veroorloven om zoveel te werken of heeft daar simpelweg geen zin in. Ook met die 100 euro is het dus prima te doen, maar koop dan zoals nu al enkele malen is gezegd een: [/quote:1d25d5ff83] wow! nouja ik vind dat te druk en een btje niet zin. maarja die 100 euro is morgen geen 200 euro dus hie moeten we het op houden :wink: en het verkopen van je oude kaart lever mss nog 15 eurom op :P :wink:
Link naar reactie
En je moet ook maar eens werk zien te vinden als 14 jarige. Zeker in een grotere stad is dit geen pretje..... :wink: Niet iedereen heeft veel geld, en wil het dan ook nog in zijn pc steken. Er zijn ook nog andere dingen in het leven, die je als 14 jarige nog niet merkt, ma 2 jaartjes later wel :D Advies is voor mij hetzelfde, als je kunt door sparen (door werk oid) sparen, anders een mooi videokaartje voor rond de 100 euro kopen.
Link naar reactie
[quote:98b9e54e0a="Senior"][quote:98b9e54e0a="carlobernardini"][quote:98b9e54e0a="Senior"]Ik ben van plan mijn PC te upgraden , ik moet echter nog heel lang spare :( Ik ben nog maar 14 jaar dus....... ) Ik ben alleen van plan om een nieuw Moederbord , Processor , Geheugen... te kopen. Echter mijn Budget ligt rond de 100 Euro .. Het hoeft geen super systeem te worden dus GEEN Pentium IV 3 GHZ Met HyperThreading ozow. En mijn systeem moet wel een beetje goed zijn in de volgende games : Max Payne 2 The Fall of Max Payne. Colin MCrae Rally 3. Heeft iemand suggesties welke componenten ik kan aanschaffen ? Alvast Bedankt voor de Adviezen. PS: Het wordt trouwens een Internet/Game/Windows PC...[/quote:98b9e54e0a] Hmmm, ten eerste kan je geen spelletjes op Mandrake spelen, ten tweede kan je voor 100 euro... zowat alleen geheugen kopen; want sdram is duurder aan het worden (wordniet meer geproduceerd) en een nieuw geheugensoort kan niet, want als je geen nieuw mobo koopt moet je het bij deze houden en die ondersteund alleen SyncDram... conclusie: SPAAR VERDER[/quote:98b9e54e0a] Kijk deze link is >>> [url]www.gistron.com[/url] Daar hebbe ze een AMD Duron 1600 voor +- 50 € en een ECS EliteGroup Moederbord voor 33 Euries .. dus ?[/quote:98b9e54e0a] Ok, dat kan, maar als je denkt dat Duron 1600+ veel verschil maakt met een P3 866 Mhz dan... Ik zou in dat geval gewoon doorsparen, misschien voor een Celeron 2,6 Ghz, kost ook niet veel... Gewoon sparen sparen sparen...
Link naar reactie
[quote="carlobernardini"][quote:140dcfc2ac="Senior"][quote:140dcfc2ac="carlobernardini"][quote:140dcfc2ac="Senior"]Ik ben van plan mijn PC te upgraden , ik moet echter nog heel lang spare :( Ik ben nog maar 14 jaar dus....... ) Ik ben alleen van plan om een nieuw Moederbord , Processor , Geheugen... te kopen. Echter mijn Budget ligt rond de 100 Euro .. Het hoeft geen super systeem te worden dus GEEN Pentium IV 3 GHZ Met HyperThreading ozow. En mijn systeem moet wel een beetje goed zijn in de volgende games : Max Payne 2 The Fall of Max Payne. Colin MCrae Rally 3. Heeft iemand suggesties welke componenten ik kan aanschaffen ? Alvast Bedankt voor de Adviezen. PS: Het wordt trouwens een Internet/Game/Windows PC...[/quote:140dcfc2ac] Hmmm, ten eerste kan je geen spelletjes op Mandrake spelen, ten tweede kan je voor 100 euro... zowat alleen geheugen kopen; want sdram is duurder aan het worden (wordniet meer geproduceerd) en een nieuw geheugensoort kan niet, want als je geen nieuw mobo koopt moet je het bij deze houden en die ondersteund alleen SyncDram... conclusie: SPAAR VERDER[/quote:140dcfc2ac] Kijk deze link is >>> [url]www.gistron.com[/url] Daar hebbe ze een AMD Duron 1600 voor +- 50 € en een ECS EliteGroup Moederbord voor 33 Euries .. dus ?[/quote:140dcfc2ac] maar als je denkt dat Duron 1600+ veel verschil maakt met een P3 866 Mhz dan... quote] Hoezo het is toch 800 MHZ Meer maar is die duron 1600+ Dan echt zo traag ?
Link naar reactie
Hij is niet traag maar snel nou ook weer niet. Daarom word er hier gewoon gezegd dat je het best door kan sparen tot je een echt leuk systeem kan kopen. Stel je koopt die duron, dan loop je over een half jaar of over een jaar weer achter de feiten aan. En dat gaat dan maar door. Wacht tot je genoeg geld heb en koop dan een degelijk systeem, of wat je ook kan doen is nu eerst de videokaart vervangen en en dan als je weer genoeg geld heb mobo + cpu + geheugen. Ik ben 15 jaar en heb ik een half jaar tijd a driekwart jaar 1100 euro bij elkaar kunnen krijgen. Kijk het was best vervelend omdat ik voor veel andere dingen dus gewoon geen geld meer had. Maar als ik nou naar mijn computer kijk dan ben ik best wel blij dat ik het heb gedaan. Ga gewoon wat kranten lopen of folders, zakgeld en misschien als het lukt baantje in de supermarkt enzow. Dan komt het vast wel goed.
Link naar reactie
[quote:fccbd5096e="Marcel de Reus"][quote:fccbd5096e="MDJ"] Zoek dan werk. Ik ben ook 14 en ik heb een eigen pc van €750- Ik werk iedere zaterdag en dan kan je zo een mooie pc kopen. [/quote:fccbd5096e] Ik loop al sinds mijn 12e elke dag twee krantenwijken en heb een fijne laptop van 1700 euro, destijds een PC gekocht van 2500 euro, etc. Maar niet iedereen kan het zich veroorloven om zoveel te werken of heeft daar simpelweg geen zin in. Ook met die 100 euro is het dus prima te doen, maar koop dan zoals nu al enkele malen is gezegd een: 2e hands Ti4200, Vandread heeft een exacte link gegeven :roll:[/quote:fccbd5096e] Maar als je niet WIL werken moet je ook niet zeiken dat je budget laag is... Als je niet KAN werken is het wat anders.
Link naar reactie
[quote:c1713c0839="De Geest Van Oirlo"]En je moet ook maar eens werk zien te vinden als 14 jarige. Zeker in een grotere stad is dit geen pretje..... :wink: Niet iedereen heeft veel geld, en wil het dan ook nog in zijn pc steken. Er zijn ook nog andere dingen in het leven, die je als 14 jarige nog niet merkt, ma 2 jaartjes later wel :D Advies is voor mij hetzelfde, als je kunt door sparen (door werk oid) sparen, anders een mooi videokaartje voor rond de 100 euro kopen.[/quote:c1713c0839] Ik heb net een 2 weken een nieuwe PC (Ik ben ook 14) en die had ik in 2 1/2 maand bij elkaar maarja ik krijg dan ook best wel veel zakgeld en ik had nog geld over van vakantie, :wink:
Link naar reactie
[quote:93fecc0e43="b_hermans"] Ik heb net een 2 weken een nieuwe PC (Ik ben ook 14) en die had ik in 2 1/2 maand bij elkaar maarja ik krijg dan ook best wel veel zakgeld en ik had nog geld over van vakantie, :wink:[/quote:93fecc0e43] liev mobootje : Asrock k7s8x valt daar nog beetje mee te overclocken?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...