Ga naar inhoud

athlon voor overclocken


Aanbevolen berichten

2500+ gekocht voor 89 euro, staat nu op 232 x 11.5, praktich een 3200+ temps zijn tot nu toe niet over de 38 gegaan. en dat na 45 minuten intensief zware photoshop filters + imagerady, winamp3, kazaa lite, soulseek 4 internet explorer vensters tegelijk te draaien. idle blijft ie zo'n 32. kamertemp. = 21. erg tevreden. bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
[quote:836b6984f7="turbulence"]hehe, of een goeie XP1700 kopen (zoeken) is eens een proggie geweest waarmee je de CPU speed omkan zetten in een rating.. komt mn XP1700 mooi uit op een XP3200.. niet gek d8 ik... en dat voor 60 euro :wink:[/quote:836b6984f7]ik heb zulke verhalen gehoort. de 1700 is erg goed overclockbaar, schijnt het.
Link naar reactie
[quote:6724c1b146="Jasper G."][quote:6724c1b146="turbulence"]hehe, of een goeie XP1700 kopen (zoeken) is eens een proggie geweest waarmee je de CPU speed omkan zetten in een rating.. komt mn XP1700 mooi uit op een XP3200.. niet gek d8 ik... en dat voor 60 euro :wink:[/quote:6724c1b146]ik heb zulke verhalen gehoort. de 1700 is erg goed overclockbaar, schijnt het.[/quote:6724c1b146] Zolang je precies het goede type hebt wil dit wel jah, hé turbulence :wink:
Link naar reactie
dat wel ja.. maar dat is met veel XP cpu's zo he.. :wink: maar tegen de ''killercores'' moet je moet er soms echt tegenaan lopen.. ik zag deze stepping staan bij maxpert, moest niet eens een nieuwe CPU, maar wist de stepping code nog van JCviggen, die had em zelfs op 3GHZ lopen :o dus dan is de keus gauw gemaakt. soms zit er echt een goeie stepping tussen, en als je mazzel hebt, dan kan je er een te pakken krijgen.. dit is ook wel zo met de nieuwe XP2500 bartonnetjes.. die lopen ook echt verdomd hard, maar daar zijn ook sommige steppings alleen toe instaat... het is gewoon verdomd goed zoeken, zaken als www.eynstein.nl en www.maxpert.nl geven het nog wel eens aan op hun site als ze weer eens een goeie CPU stepping hebben liggen.. en anders even naar duitsland, daar zitten ook bepaalde zaken die alleen maar goeie steppings verkopen...
Link naar reactie
[quote:982f8e3b3d="Alexander Online"]mijn 2000+ (tbred)draait nu met cpucool als een AMD 2200 (146 * 12.50). Maar ik wil dmv een pinmod de vcore en mp iets opschroeven, ik wil grag op de 2400 komen. Tsja tis geen OC mobo wat ik heb maar ik probeer het beste eruit te halen :wink:[/quote:982f8e3b3d] ach ken iemand die had waterkoeling op een ECS plankje...... maar na al het gevoltmod en geklooi istie toch maar overgestapt op DOC Abit bordje ;)
Link naar reactie
[quote:d3af5b3ce8="De Geest Van Oirlo"][quote:d3af5b3ce8="Jasper G."]oops, ik las fsb 512 :oops:[/quote:d3af5b3ce8] fsb hoorde nog bij de 333...... Hele mooie cpu hoor, draait hier als een tierelier :D[/quote:d3af5b3ce8]aal ik eynsteins beschrijving was afgeknipt. ik heb 'm gisteren gekocht en hij draait op 3200 snelheid. 236x11.5 en ik kan nog verder dmv voltages en andere settings, maar dat durf ik nog niet. ik heb wel een erg goede heatsink er op. in sandra haal ik zelfs hogere snelheden dan de test 3200+.
Link naar reactie
[quote:8f0ca3ac5b="Vandread"][quote:8f0ca3ac5b="Jasper G."]ik heb wel een erg goede heatsink er op. in sandra haal ik zelfs hogere snelheden dan de test 3200+.[/quote:8f0ca3ac5b] hoe omschrijf jij *erg goede heatsink* :P ?[/quote:8f0ca3ac5b] Thermalright SLK-947-U :D http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=1095 met 92mm papst fan. helemaal stil. http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=341 verder nog twee langzame, maar erg stille casefans.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...