Ga naar inhoud

WELKE MOEDERBORDEN?!? -- Opdracht voor school -- SPOED!


Aanbevolen berichten

[quote:801e40da02="Vandread"]moederboard: waarvoor is het nodig? wat komt erop? watvoor opties zijn er nodig? budget? [/quote:801e40da02] Als je even goed kijkt, zie je er staan wat voor CPUs erin gaan en het budget: het is een examen , ik denk dat er dus niet een specifiek buget zal zijn he... Ik zou in de eerste plaats naar asusjes gaan kijken, die heeft bv. een goede voor een P4 HT; de Asus C800-E Deluxe is goed, maar kost veel - als je een budget hebt... Voor AMD 64 moet je Socket 754 hebben. De Asus K8V Deluxe is daar een goed mobo voor...
Link naar reactie
[quote:3f04f355fe="Marcel de Reus"]Hij vraagt ons gewoon om te helpen en ik geef gewoon antwoord op zijn vraag. Dat hij zijn examenopdracht op deze manier maakt is een keuze van hem en niet een keuze van ons.[/quote:3f04f355fe] ..... goed joh ;) als je buurjochie vraagt of je zijn huiswerk wil maken doe je het dan ook [img:3f04f355fe]http://forum.fok.nl/i/s/frusty.gif[/img:3f04f355fe]
Link naar reactie
[quote:da13270175="Vandread"][quote:da13270175="Marcel de Reus"]Hij vraagt ons gewoon om te helpen en ik geef gewoon antwoord op zijn vraag. Dat hij zijn examenopdracht op deze manier maakt is een keuze van hem en niet een keuze van ons.[/quote:da13270175] ..... goed joh ;) als je buurjochie vraagt of je zijn huiswerk wil maken doe je het dan ook [img:da13270175]http://forum.fok.nl/i/s/frusty.gif[/img:da13270175][/quote:da13270175] Wees even positief joh, Marcel heeft gelijk, hij vraagt iets over mobo's, Marcel helpt hem, en als je dat vergelijkt met het huiswerk voor iemand maken is er misschien iets mis met je. Verander je sig trouwens even, wan dat slaat echt nergens op... Ten eerste ben je best knap als je van tevoren weet dat het je gaat lukken 2500+ naar 3200+ te gaan oc'en en ten tweede is het helemaal niet raar als iemand niet oc't... Welkom op het forum
Link naar reactie
[quote:48904dc87a="Vandread"][quote:48904dc87a="Marcel de Reus"]Hij vraagt ons gewoon om te helpen en ik geef gewoon antwoord op zijn vraag. Dat hij zijn examenopdracht op deze manier maakt is een keuze van hem en niet een keuze van ons.[/quote:48904dc87a] ..... goed joh ;) als je buurjochie vraagt of je zijn huiswerk wil maken doe je het dan ook [img:48904dc87a]http://forum.fok.nl/i/s/frusty.gif[/img:48904dc87a][/quote:48904dc87a] Wel als hij dat op dit forum vraagt en zijn huiswerk gaat over computers. Ik zit hier om mensen met computerproblemen en vragen te helpen en het zal mij een worst wezen of dat een examenopdracht is of niet. Hij zal toch op een manier achter het antwoord moeten komen en hij heeft daarvoor dit forum gekozen. Dat is imho een goede keuze aangezien de mensen hier doorgaans betrouwbaar zijn. Ik zie zat van dit soort topics (doorgaans vragen over GNU/Linux van ICT studenten) en wat is er mis om zo'n persoon te helpen. Hij wist het antwoord niet, nu weet hij het antwoord wel, weer wat geleerd.
Link naar reactie
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Als je die hardware sites of webwinkels afstruint doe je eigenlijk hetzelfde; bij webwinkels heb je dan nog eens het nadeel dat men op verkoop belust is en dus iemand gauw naar de mond praat of wat aanraadt wat niet persé altijd even goed hoeft te zijn...
Link naar reactie
[quote:edc91a138c="Hu'uruun"]Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? [/quote:edc91a138c] ......omdat je er nix van leert..... en denk je dat ie dat hele stukje van Reus heeft gelezen? denk het niet........want dat exametje was allang klaar :P dus hebben jullie al die moeite voor jan met de korte achternaam gedaan ........ lol
Link naar reactie
Zou de TS zijn keuze straks ook moeten onderbouwen. :lol: Ik begrijp ook niet waarom iedereen zo moeilijk doe. TS vraagt wat (niks illegaals denk ik) en andere geven antwoord. Als sommige dat tegen de borst stuit; hun probleem. Ik wist trouwens niet dat examenvragen tegenwoordig thuis beantwoord mochten worden. :lol:
Link naar reactie
[quote:0516857fbe="spiderned"]Ik begrijp ook niet waarom iedereen zo moeilijk doe. TS vraagt wat (niks illegaals denk ik) en andere geven antwoord. Als sommige dat tegen de borst stuit; hun probleem. [/quote:0516857fbe] wijze woorden van Spiderned, als je de vraag niet wilt beantwoorden van de Topic Starter moet je dat zelf weten, als iemand ander het vervolgens wel doet moet hij dat ook zelf weten, het is niet de bedoeling dat hier een complete discussie over word gehouden. Dit forum is om vragen te stellen en om anderen te helpen, graag nu alleen nog On-topic posts!
Link naar reactie
Doelstelling van dit forum is om vragen te beantwoorden. Of dat examenvragen zijn is irrelevant. Natuurlijk is iedereen vrij de vraag al dan niet te beantwoorden, maar als een ander een antwoord geeft dat jij niet wilde geven is het jouw probleem. Overigens maak ik me geen zorgen over deze manier van "valsspelen". Het doel van schoolopdrachten is niet de opdracht zelf, maar om er wat van te leren. Als je ze wilt maken zonder er iets van te leren is dat jouw keuze. Die keuze hoeft ook niet verkeerd te zijn, sommige opdrachten zijn vrij nutteloos. Vanwege de vele OT antwoorden gaat deze topic nu op slot.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...