Ga naar inhoud

Stille casefan


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Athlon XP 1700, 256 mb geheugen. Als processorkoeler gebruik ik Spire 5F271B1L3 FalconRock II Detemperatuur in de kast is ongever 23 graden als de pc een tijd aanstaat, en de processortemperatuurzo'n 43 graden. Ik gebruik nu 1 casefan, hij zit onder de voeding. Hij maakt veel lawaai, vandaar dat ik hem wil vervangen. Volgens mij moet ik gewoon de 80mm fan hebben. Ik heb gehoord dat Papst casefans stil zijn. Welke raden jullie aan? De 8412NGL of 8412NGML lijken me wel wat. Ze produceren aan geluid 12 en 19 db. Maar maakt het wat uit qua koeling? Welke raden jullie dan aan? Ze zijn even duur..... Ook zie ik vaak staan 3 pins en 4 pins, wat is het verschil? Welke moet ik hebben? Bedankt
Link naar reactie
Dank je.... Ik heb even gekeken, op dit moment gaan er drie draadjes van de casefan over in twee draadjes. Deze gaan in een witte aansluiting waar ook draadjes van de hardeschijven inzitten. Dus het is 4 pins? Welke raden jullie aan? Papst Silent Fan Dimensions: 80*80*25mm Air-flow" 19.4 CFM Noise: 12dB(a) of Papst Silent Fan Dimensions: 80*80*25mm Air-flow" 26.5 CFM Noise: 19dB(a)
Link naar reactie
Maar zou 1500 RPM genoeg zijn voor mijn pc? Het zal niet te warm worden? 12 db spreekt me meer aan dan 19 namelijk.... :wink: Case FAN (80 x 25) Noiseblocker S1 Blauw Regelbaar Luchtverplaatsing: 38,00 m³/u Geluidsproductie: 11 dB(A) Toerental: 1500 omwentelingen/min Dit zie ik net bij perfectsystems.nl Is dat wat? Hij heeft ook 1500 RPM, net als de Papst.....alleen 1 db minder lawaai, en meer luchtverplatsing! Is dit een goede fan?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...