Ga naar inhoud

MSN start ook een pricewatch


Aanbevolen berichten

[quote:3642191254="Alexander Online"]Ook MSN ziet iets in "pricewatch's" al vind ik deze lang niet zo goed als die van tweakers.net :-? . zie [url]http://shopping.msn.nl/b2b/msn/category.jsp?catId=110101&partnerId=8904288[/url][/quote:3642191254]Die pagina is ook heel traag hiero, terwijl de Tweakers Pricewatch hier eigenlijk altijd snel is.
Link naar reactie
Allemaal leuk een aardig, maar wat doet dit topic hier in heemelsnaam! Dit forum gaat over mobo's en OC niet over MSN! Overigens als we toch bezig zijn: De nieuwe MSN 6.1 is officieel uit. Nouw ik had al een tijdje de beta en die is veeeeel beter. Als je um instaleert verwijdert hij alle geluidjes van MSN, je hoort dan geen geluid als iemand iest tegen je zegt of als je een email krijgt! En bij de beta had je heel veel van die knoppen aan de zijkant om je te aboneren op vanalles en nog wat, in de officiele is dat alleen nog winkele! Meschine vanwegen de NL versie. Ik krijg trouwens ook die gele info balkjes die je krijgt als je jemuis op een knop houdt in het deens!
Link naar reactie
[quote:dae84d8a09="General X"]Allemaal leuk een aardig, maar wat doet dit topic hier in heemelsnaam! Dit forum gaat over mobo's en OC niet over MSN! Overigens als we toch bezig zijn: De nieuwe MSN 6.1 is officieel uit. Nouw ik had al een tijdje de beta en die is veeeeel beter. Als je um instaleert verwijdert hij alle geluidjes van MSN, je hoort dan geen geluid als iemand iest tegen je zegt of als je een email krijgt! En bij de beta had je heel veel van die knoppen aan de zijkant om je te aboneren op vanalles en nog wat, in de officiele is dat alleen nog winkele! Meschine vanwegen de NL versie. Ik krijg trouwens ook die gele info balkjes die je krijgt als je jemuis op een knop houdt in het deens![/quote:dae84d8a09] lezen!! hij heeft het over een hardware pricewatch op de MSN site.. heeft niks met het chatprogramma te maken... probeer anders eens trillian voor je msn account. gebruik het zelf ook (msn, icq etc) en het is stukken beter imho. leuke smilys, boel geluidjes etc.... maar hij laad hier nog wel redelijk snel... toch kijk ik liever op de ''gewone'' pricewatch. die lijkt me toch iets meer upto date...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...