Ga naar inhoud

nforce 2 mobo > help me een keuze te maken


Aanbevolen berichten

hallo luitjes ik ben van plan een nieuw moederboard te kopen, maar ik zit nog te twijfelen tussen: Asus A7N8X Deluxe nForce2 Socket A U133 Sound/SATA/1394/LAN DC-DDR € 119,- Gigabyte GA-7N400 Pro2 nForce2 Socket A U133 Sound/LAN/SATA/1394 DC-DDR € 129,- waar het mij om gaat zijn, performance (oc mogelijkheden) geluid en features. of als iemand nog een ander moederboard in die prijs/performance-tak die mij zou kunnen interreseren, laat het me weten.
Link naar reactie
De rev2.0 van het genoemde Asus bord heeft iig een nForce2 ultra 400 northbridge een haalt dus gegarandeerd 200MHz FSB. Zeker als je wilt gaan OC'en zou ik er bij het uitzoeken van een bord opletten dat ie deze northbridge heeft. De preformence tussen verschillende borden met een zelfde chipset verschild zo goed als niet dus daar hoef je niet op te letten. Qua features kun je gewoon de site van de fabrikant erbij pakken, kijken wat een bord aan boord heeft en een afweging maken.
Link naar reactie
ik heb voor de asus gekozen. ik heb nu alleen een problem met het opstarten. tijdens het opstarten, net 1 seconde nadat ik het windows xp scherm zie, krijgt ik een 'blue screen of death' te zien voor een halve seconde en reboot de boel. ik open wel een nieuw topic voor dit als niemand een kort antwoord heeft.
Link naar reactie
heb je de oude ide schijf erin zitten of heb sata als je de oude ide schijf heb moet je de jumper net boven de sata stekker op 2,3 zetten is disable sata niet degene net rechts onder de batterij die is voor reset bios, zie (fm) sata gaat voor ide met opstart . als je sata hebt moet F6 gebruiken wel eerst de si3112r drivers van bijgeleverde cd van mobo op flop zetten en die erin doen met opstarten en laten zitten tot na installeren ja RTFM hè
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...