Ga naar inhoud

Nieuw Moederbord


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuw moederbord kopen, omdat ik met die club 3d mx440 zit(Topic in Videokaarten). Nu is mijn keuze gevallen op: Asus A7V8x -x KT 400 AMD Athlon 67Euro MSI KT4V-L - Socket A, AGP 8x 82Euro Koop er dan een reep van 256Mb DDR400 bij. Mijn oude Duron processor wil ik graag houden. Het is een Duron 800. Verder speel ik wel eens games. Grand Prix 4, Generals, FS 2004. Kan ik er dan straks wel een Athlon processor instoppen?? Verder spec. nu. M810LR moederbord,256 Sd-ram, Duron 800, Club 3d Mx440 agp 8x.
Link naar reactie
De Epox 8RDA+ zou mijn keuze dan zijn, die is voor 85 euro te krijgen. Maar ook de borden die je noemt zijn beide in principe prima om af en toe lekker mee te gamen en daar kan later gewoon een Athlon XP op met een 333MHz FSB, dus dat is ook goed. Welke van de twee je kiest is een persoonlijke keuze. Je moet de features en goodies (MSI levert vaak games mee) afwegen tov het prijsverschil, de chipset en dus ook de snelheid en de procs die ondersteund worden zijn hetzelfde. Ik noem de Epox vanwege het goede oboard geluid en de toch heel lage prijs. Bovendien is de nForce2 toch een tikkie sneller dan de KT400. Ook kan de nForce2 beter met PC3200 overweg.
Link naar reactie
[quote:e17d71b0b3="computer_nerdo"][quote:e17d71b0b3="ak47terror"]asus is een goede fabrikant voor mobo's dus de keuze die je maakt voor asuis is wel goed :P[/quote:e17d71b0b3] d'r zijn op dit moment volges mij nog maar weinig echt slechte moederbord fabrikanten[/quote:e17d71b0b3] oh nou ik kon dat niet merken want heb alleen maar asus moederborden in me leven gebruikt en ga er binnen kort nog een asus mobo kopen mja als er nog betere sugesties zijn wil ik het graag hore (budget 100,- en liefst P4 Mobo) :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...