Ga naar inhoud

pc-kast/mobo/afstandbusjes


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb de sweex xenon xs 300 watts kast als behuizing voor mijn nog te bouwen computer gekocht. er zitten geen afstandbusjes bij,volgens de verkoper heb ik die niet nodig om het mobo in de kast te monteren, want er zitten twee ijzerlaagjes in de kast, eerst komt het laagje waar je het mobo op monteert en daarna pas het ijzer van de kast. dus de wand van de kast. dus het plaatje van het mobo maakt dus (bijna)geen contact met de kast. dit zei de verkoper dus, ik zie wel dat er een apart ijzeren plaatje zit voor het mobo maar ik weet niet of die wel of niet contact maakt met de kast. ik twijfel of ik afstandbusjes nodig heb of dat ik het mobo gewoon zo met de schroeven erin kan monteren. wat denken jullie hiervan?
Link naar reactie
:lol: dat meen je niet.. welke mafkees bij welke shop heeft je dat verteld dan?? de eerste ijzeren plaat waar je over praat is de backplate. Daar monteer je inderdaad het bord op, maar pas nadat je de afstandsbusjes hebt ingedraaid.. sorry hoor, maar dit is wel heel erg knullig van die zaak, blijkbaar is dit de eerste keer dat ze daar een PC verkopen.. Zou er iig met een grote boog omheen lopen (nadat je de busjes natuurlijk hebt gekregen) Edit; of heb je het nu weer over je eigen webshop, en snap je hetzelf niet.. daar had je laatst eens een bericht over gepost toch; een sitecheck d8 ik... damn, trap ik er weer in he... :evil: :lol: je hebt een webshop, en je snapt er geen f*ck van he.. dit was em toch; http://www.bitsandchips.nl/ dat is toch de site voor je winkeltje??? jongen, waarom post je hier in godsnaam? moeten wij je helpen bij de verkoop van je handeltje... zal eens een lijntje gooien naar een mod, want vind persoonlijk dat je wel erg vreemd bezig bent....
Link naar reactie
[quote:fbf0a4eb9c]ik zie wel dat er een apart ijzeren plaatje zit voor het mobo maar ik weet niet of die wel of niet contact maakt met de kast. [/quote:fbf0a4eb9c] Het maakt niet uit of hij contact maakt met de kast of niet. Als je het moederbord zonder afstandsbusjes monteerd op de kast, dan maak je puur sluiting. Dat zo'n verkoper uberhaupt in een computerzaak mag werken is mij een raadsel. :oops:
Link naar reactie
[quote:caf1f220b1="carlobernardini"]Turbulence, ik snap dat je gelijk hebt, maar je kan het wel op een iets rustigere manier aan jeroen overbrengen ok? Het leuk mij idd ook vreemd dat het zo aangesloten was aan de kast...[/quote:caf1f220b1] :lol: man, je snapt wel dat ik gelijk heb, maar ik moet het met liefde brengen??? kom op, het is toch een vreemde bedoeling of niet soms? ik heb in sommige van zn eerdere vragen ook wel eens uitgebreid een antwoord gegeven, maar als ik dit nu weer zo lees, dan irriteer ik me daar gewoon aan.. dit forum is er voor om problemen op te lossen, niet om je te helpen een winkel op te starten (want zo'n idee heb ik wel bij hem) en hem te gaan leren hoe hij een computer monteerd. daarnaast, ontwijkt en beantwoorde hij deze vraag in een ander topic ook al niet, dus het is normaal dat ik er nogmaals uitgebreid op inga, want ik vind het een vreemde bedoeling..
Link naar reactie
Wil hij geld gaan uitsparen dan door de afstandsbusjes naar het oud ijzer te brengen :P Ik weet niet hoor, maar die webshop oogt wel betrouwbaar zo. Lekker veel info, de eigenaar moet anderen vragen hoe hij een moederbord in een kast schroeft en het telefoonnummer is anoniem. Daar ga ik mijn PC kopen, wat reken je aan inbouwkosten jeroen? Is 40 euro goed, dan weet ik tenminste dat alles goed gaat, als ik het zelf doe molesteer ik dadelijk wat :o
Link naar reactie
[quote:11c4770485="teacher"][color=red:11c4770485]LS, Ontopic pls. In principe doet het er niet toe waarvoor de TS de antwoorden wil gebruiken. Als je de boel niet vertrouwd, geef je toch gewoon geen antwoord?[/color:11c4770485] t.[/quote:11c4770485] vindt dit onderwerp persoonlijk niet eens de moeite waard om in discussie met je tegaan teacher, maar wees eerlijk, slaat toch nergens op. het is toch van de zotte dat zo'n iemand een eigen webshop wil beginnen, als hij al niet eens weet hoe een moederbord gemonteerd moet worden :roll: :o en dan zeg je van ''dan geef je toch geen antwoord'' kom op zeg, ik wil iedereen best wel helpen, maar als het om zulk soort vreemde malafide praktijken gaat, willen jullie als forumcrew daar dan wel verantwoording voor nemen? het is gewoon pure oplichting. heb medelijden met degene die perongeluk toch iets besteld bij hem.Ik hou mn hart vast...
Link naar reactie
bedankt voor jullie nuttige tips. Ik heb nog even bij de winkel nagevraagd waarom ik geen afstandbusjes nodig heb. Volgens de verkoper is dat omdat het plaatje waar het moederbord op gemonteerd wordt van aluminium is en niet van ijzer. Heb ik wel of niet afstandbusjes nodig als dat plaatje van aluminium is. jeroen
Link naar reactie
[quote:9fc5271088="daNazgul"]Sorry hoor, maar er zitten hier een paar "oude rotte" die echt denken dat dit HUN forum is. Laat die jeroen toch, die gast doet niemand kwaad. Gewoon je vragen blijven stellen Jeroen, LOL my2cents[/quote:9fc5271088] Beleid van dit forum wordt niet gemaakt door de gebruikers, maar door de administrators met hulp van de moderators. Jeroen en ik hebben een kleine discussie via pb gevoerd en hij heeft besloten niet verder te gaan met het idee voor z'n winkel. Dat is nu dus opgelost. Hij is net als iedereen vrij hier zoveel te vragen als hij wil, mensen zijn natuurlijk ook vrij geen antwoord te geven als ze daar geen zin in hebben. Het lijkt me dat dit nu wel is opgelost. Verdere posts over dit onderwerp = slotje.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...