Ga naar inhoud

Boot probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het booten van mijn twee harde schijven. Schijf 1 is een WD 80 Gb 7200 en schijf 2 is een Maxtor 40 Gb 7200. Op zich geen probleem. Maar op het moment dat ik mijn computer de opdracht geef om te restarten (of na een installatie) ziet mijn bios beide hd-schijven niet en zegt hij het bekende: bootdisk failure, please insert disk and......Het vreemde hieraan is dat wanneer ik dan de computer compleet uitschakel en vervolgens weer aan doe er geen problemen optreden. Dan loopt hij wel netjes door de bios. Ik heb de laatse bios driver gedownload en geinstalleert, en de hd-instelling in de bios op auto staan. Mijn moederbord is een Asus P4B533. Weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
Dat zou misschien wel kunnen, ouwe rot. Maar waarom loopt hij dan wel door de bios als de pc uit is geweest. Of wanneer ik de pc in- en uitschakel? Heb gekeken maar beide schijven staan nu niet meer op auto. Bios herkend nu beide schijven apart. Nog steeds het zelfde vage probleem....................................
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...